امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
01/28 1399

گروه بازارپول - مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی رضا گودرزی را به سمت سرپرست معاونت طرح و برنامه این بانک منصوب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در بخشی از حکم اعطایی حجت ‌اله صیدی خطاب به رضا گودرزی آمده است: «نظر به شایستگی و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت طرح و برنامه بانک صادرات ایران منصوب می‌شوید تا با بهره‌مندی از دانش و تجربه خود، این بانک را در دستیابی به اهداف تنظیم شده خود، یاری کنید».

رضا گودرزی در گذشته مدیریت امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران را برعهده داشت و سابقه حضور در هیئت مدیره شرکت‌های گسترش انفورماتیک و داده‌پردازی خوارزمی را نیز در کارنامه شغلی خود دارد.

وی همچنین عضویت در هيئت‌مديره شركت داده‌پردازي خوارزمي از سال ٩١ تاکنون و عضو پیوسته انجمن رمز ایران از سال ٨٠ تاکنون را برعهده دارد.

گودرزی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت علوم بانکی است، سابقه عضویت در هیئت‌مدیره و معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات موسسه اعتباری نور، عضویت در هیئت‌مدیره‌ شرکت‌های گسترش انفورماتیک ایران، ملی انفورماتیک، ماشین‌های اداری خوارزمی، کارت اعتباری ایران‌کیش و سپرده‌گذاری مرکزی را در کارنامه کاری خود دارد.

وی اجرای پروژه‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات همچون راهبري توسعه و يكپارچه‌سازي سامانه جامع بانكداري سپهر و تمركز بر درگاه‌هاي الكترونيكي، راهبري طرح‌هاي مرتبط با فناوري اطلاعات در حوزه‌هاي منابع انساني، مالي، اعتباري، شعب، مطالبات، حقوقي و ارزي، طرح‌هاي پژوهشي در حوزه فناوري‌هاي پيشرفته (امضاي ديجيتال، NFC، بيومتريك، BI، DW و ...)، پروژه راه‌اندازي سوئيچ شتاب، پروژه اتوماسيون جامع بانك صادرات ايران (سپهر) و پياده‌سازي سيستم در شعب را نیز در سابقه اجرایی خود دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود