امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
01/30 1399

گروه بازارپول - شما می توانید در روزهایی که همه نگران شیوع و انتقال ویروس کرونا هستند، خدمات شعبه را با استفاده از بانکداری دیجیتال و الکترونیک بانک ملی ایران به صورت 24 ساعته و در هر زمان و مکان دلخواه خود، به صورت غیرحضوری دریافت کنید.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پیشنهاد ما به شما بهره مندی از سامانه بام و اپلیکیشن بله است که می توانید با کمک آنها بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار خود داشته باشید. دستگاه های خودگردان، اپلیکیشن 60، نشان پرداخت و دستگاه های VTM نیز دیگر امکان خدمات بانک ملی ایران برای بی نیازی مشتریان از مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.

بام، بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران

با کمک بام می توانید صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و... را انجام دهید.

همراه بام (بام به روز رسانی شده)

انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و... از جمله خدمات همراه بام این بانک است.

خدمات یک شعبه در دستان شما با بله

«بله» یک اپلیکیشن با قابلیت های فراوان پیام رسانی است که علاوه بر آن، کاربر می تواند به طور همزمان تبادلات مالی خود را نیز در بستر آن انجام دهد. بدین ترتیب علاوه بر همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات) و... امکان انجام خدمات بانکی از قبیل عملیات کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، امور خیریه و... با بله برای کاربر فراهم است.

«خودگردان»، بلاگردان مشتریان بانک ملی ایران

«خوگردان» دستگاهی است که علاوه بر عملیات های معمول دستگاه های بانکی، عملیات دریافت وجه را هم انجام می دهد. مشتریان می توانند به جای حضور در شعبه به عنوان محلی که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در آن بالاست، دستگاه خودگردان را برای واریز و حتی دریافت وجه انتخاب کنند. فهرست محل قرارگیری دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران در اینجا قابل مشاهده است.

ارایه خدمات بانکی در «اپلیکیشن 60 »

با اپلیکیشن 60 می توانید از خدماتی نظیر دریافت رمز یکبار مصرف اول و دوم، سفارش و آماده سازی کارت هدیه، کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری و هواپیما و... بهره مند باشید.

نشان پرداخت جایگزینی برای کارت بانکی

«نشان پرداخت» بهترین جایگزین برای کشیدن کارت بانکی است. این ابزار که اکنون در بسیاری از فروشگاه ها موجود است، یک QR CODE است که به وسیله اپلیکیشن آسان پرداخت بر روی تلفن همراه خوانده شده و عملیات پرداخت پول را انجام می دهد.

واگذاری چک بدون حضور در شعبه با VTM

واگذاری چک نیز در این بانک بدون حضور در شعب امکان پذیر است و مشتریان بانک با بهره مندی از دستگاه های VTM، نیازی به مراجعه به شعب ندارند. این دستگاه ها که در بیش از 50 نقطه کشور فعال اند، مانند یک متصدی امور بانکی مستقر در شعب بانک، برگه های چک را از مشتری دریافت کرده و رسید ارائه می کنند.

بیایید با استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی و عدم مراجعه با شعب بانک ها، همه با هم در شکست کرونا سهیم باشیم.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود