امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
12/19 1398

گروه بازارپول - در جلسه مشترک هیئت‌مدیره، هیئت‌عامل و کمیته پدافند غیرعامل بانک صادرات ایران که امروز به ریاست حجت‌اله صیدی، مدیرعامل برگزار شد، تصمیمات مختلفی در خصوص مقابله با ویروس کرونا اتخاذ شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این جلسه که به دنبال جلسات پیشین پدافند غیرعامل تشکیل شد، مدیران بخش‌های مختلف گزارشی از اقدامات انجام‌شده در خصوص مواجهه با ویروس کرونا و انجام اطلاع‌رسانی‌های مراقبتی و بهداشتی به مشتریان و همکاران را تشریح کردند.

در این جلسه بر تداوم ضدعفونی کردن ساختمان‌‌ها و تجهیزات واحدهای ستادی تأکید شد.

همچنین با موافقت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره موضوع معافیت از خدمت بانوان همکاری که دارای فرزندان خردسال و دبستانی هستند، بدون کسر از حقوق و مرخصی‌های آن‌ها تا اطلاع ثانوی تصویب شد که این موضوع شامل همکاران دارای بیماری‌های خاص که موجب آسیب‌پذیری بیشتر آن‌ها در مواجهه با ویروس کرونا می‌شود نیز خواهد بود.

همچنین مقرر شد در خصوص اقدامات بانک برای تسهیل امور مربوط به مشتریان و هدایت آن‌ها به استفاده بیشتر از خدمات الکترونیک، اطلاع‌رسانی گسترده‌تری انجام گیرد.

در این جلسه همچنین بر اجرای مصوبات شورای پول و اعتبار، بانک مرکزی، شورای هماهنگی بانک‌ها و... برای عبور از شرایط خاص فعلی تأکید شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود