امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
12/12 1398

گروه بازارپول- مهلت بازپرداخت اقساط تسهیلات بانک کارآفرین در اسفند 98 و فروردین 99 تمدید شد.


به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، محمدرضا فرزین مدیرعامل این بانک ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به تعطیلی یا کاهش فعالیت برخی از کسب و کارهای که ممکناست کاهش عایدی و وقفه درآمدی برخی واحدها و صنوف واشخاص حقیقی را در پی داشته باشد، بانک کارآفرین در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف حمایت از کسب و کارهای خرد، جهت بازپرداخت اقساط تسهیلات در ماه‌های اسفند 98 و فروردین 99، مهلت 45 روزه در نظر گرفته است.

وی همچنین افزود: ماموریت اصلی بانک کارآفرین حمایت از مقوله تولید و کارآفرینی و کمک به کسب و کارهای خرد است،لذا با توجه به بحران پیش آمده در کشور، این بانک مصمم به حمایت از شرکای تجاری و مشتریان خود می‌باشد.


بر اساس این گزارش کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که از بانک کارآفرین تسهیلات دریافت نموده‌اند و سررسید بدهی یا اقساط آنها از 12 اسفند تا پایان فروردین است، با ارسال درخواست کتبی به شعبه پرداخت‌کننده تسهیلات، از مهلت 45 روزه جهت بازپرداخت بدهی خود بهره‌مند خواهند شد.

همچنین به منظور مساعدت با بدهکارانی که دارای مطالبات غیرجاری نزد بانک کارآفرین هستند، تمهیدات و شرایطی پیش‌بینی و به شعب ابلاغ شده است. مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به شعب خود از این امتیاز بهره‌مند شوند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود