امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
11/18 1398

گروه بازارپول- «نشان بانک» به عنوان محصولی جدید در «ملی شو» رونمایی شد، این محصول که با همکاری آپ طراحی شده خدماتی را ارائه می کند که معمولا در سایر اپلیکیشن های بانک مشترک وجود دارد و خدمت جدید آن یعنی گزینه «افتتاح حساب» هم کار نمی کند!

مدیرعامل بانک ملی در یادداشتی که در سایت این بانک منتشر شده ادعاکرده است که یکی از مهمترین جنبه های محصولات ارائه شده «ملی شو» این بود که آنها جنبه «نمایشی» نداشتند، بلکه همه یا در لحظه «کاربردی» بودند و یا به عنوان زیرساختی برای تولید محصولات کاربردی استفاده می شوند.ا

او می گوید:بسیاری از این محصولات حتی جنبه «ملی» دارند و می توانند نه تنها در نظام بانکی، بلکه در سایر بخش های خدمات رسان به مردم نیز استفاده شوند.

او اذعان دارد که با روندی که جهان در حال پیشرفت است، دنیای آینده را می توان به روشنی، دنیای دیجیتال دانست و بانک ملی ایران نیز به درستی در همین مسیر سرمایه گذاری کرده است؛ این را می توان با مروری بر سه «ملی شو» برگزار شده به سادگی دریافت.

یکی از محصولات بانک ملی که به تازگی رونمایی شده «نشان بانک» است که به گفته خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی به مشتری اجازه می دهد در یک فضای مجازی، حضور خود را در شعبه بانک تجربه کرده و امور بانکی را خودش مدیریت کند.


 


نشان بانک بر روی اپلیکیشن آپ گزینه های استعلام شماره شبا، نرخ رمز آنلاین، اعلام مفقودی کارت، جستجوی شعب ، کارت به کارت، صورتحساب کارت، دریافت مانده کارت، تسهیلات را به عنوان خدمات ارائه می کند که با سایر اپلیکیشن های بانک مشابه است اما افتتاح حساب به عنوان گزینه ای جدید پیام خطا می دهد و اعلام می کند که افتتاح حساب در حال به روز رسانی است. البته گزینه های خدمات وجه حسابی و خدمات چک نیز با آیکون «به زودی» خاموش است و کار نمی کند.

سوال اصلی این است که هزینه های طراحی این محصول جدید که خدماتی مشابه سایر اپلیکیشن ها ارائه می دهد چقدر بوده است و با چه هدفی راه اندازی شده است ؟


مراسم ملی شو 3 هم امسال با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد. اما آیا وزیر اقتصاد پس از برگزاری این برنامه ها پیگیر کارایی و اثربخشی و کارکرد درست این برنامه ها هست؟ 


پيشنهاد مي شود كه پايش اين طرح ها كه توسط وزير افتتاح مي شود در دستور كار قرار گيرد.

البته در مورد این محصول قائم مقام آسان پرداخت نیز با اشاره به اجرای پروژه «نشان» به صورت مشترک میان این شرکت و بانک ملی ایران، گفته که  یکی از اهداف این همکاری دوجانبه آن است که هر ایرانی یک حساب فعال در بانک ملی ایران داشته باشد.

وی همچنین «نشان بانک» را محصولی نوآورانه خواند که در آن هر کسی می تواند بدون کاغذبازی های معمول و تنها از طریق احراز هویت الکترونیکی، عملیات های بانکی خود را روی گوشی موبایل انجام دهد.

سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز با اشاره به این که همکاری این بانک و آسان پرداخت در راستای تسهیل کسب و کارها و عملیات های بانکی روزمره مردم بوده است، اظهار امیدواری کرد این روند ادامه یابد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود