امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
08/20 1398

 گروه بازارپول - مهدی جهانگیری از اول آبان امسال از هیات مدیره بانک گردشگری در حالی استعفا میدهد که این بانک با سرمایه 600 میلیارد تومانی با زیان انباشته 390 میلیارد تومانی رو به روست.



ظاهرا به تازگی برادر معاون اول رئیس جمهور از عضویت در هیات مدیره بانک گردشگری استعفا داده است و سهام داران این بانک برای ترکیب جدید هیات مدیره تصمیماتی گرفته اند.

به گزارش رازپول، بر اساس مصوبۀ مجمع عمومی عادی مورخ  1397.03.10  و جلسۀ هیئت‌ مدیرۀ مورخ 1398.08.19 اعضای هیئت ‌مدیره و نمایندگان آنها انتخاب شدند.

سعید جمشيدي، حسين ثابتي و رضا کامران به عنوان اعضای هیات مدیره بانک گردشگری معرفی شدند.

بر این اساس حسین ثابتی به عنوان رئیس هیات مدیره این بانک انتخاب شده است. او در سال 1396 به عنوان عضو هیات مدیره صرافی گردشگری فعال بوده است.

رضا کامران نیز به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و عضو اجرایی هیات مدیره انتخاب شده است.

مرتضی خامی نیز مدیرعامل و خارج از اعضای هیات مدیره خواهد بود. جهانگیری یکی از افراد موثر در تاسیس بانک گردشگری بوده است و در همه این سال ها در هیات مدیره این بانک حضور داشته است . حالا که او از ریاست هیات مدیره بانک کنار رفته است اطلاعات مالی نشان می دهد که بانک گردشگری با زیان انباشته 390 میلیارد تومانی و کاهش 28درصدی در حقوق صاحبان سهام روبه روست.

سرمایه این بانک 600 میلیارد تومان است و به نظر می رسد که با عنایت به رسیدن زیان انباشته به نیمی از سرمایه این بانک، گردشگری مشمول ماده 141 قانون تجارت شده است. 




سایر سمت ها :

سمت : هیات میات مدیره بانک گردشگری

نام : رضا کامران

سایر اعضای هیات مدیره این گروه : مهدی جهانگیری و مرتضی خامی و سید بهاء الدین حسینی هاشمی و احسان تابش

عضو هیات مدیره گروه مالی گردشگری ایرانیان نوآور


عضو هیات مدیره توسعه امید افق گردشگری


عضو هیات مدیره سرمایه گذاری تولیدی بازرگانی خدماتی کشاورز


نایب رئیس هیات مدیره سرمایه گذاری توسعه پارس میکا

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود