امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
07/14 1398

 گروه بازارپول - شعب استان های غرب کشور بانک ایران زمین برای ارائه خدمات به زائرین به حالت آماده باش کامل درآمد.

سیدمحمدحسین استاد مدیرروابط عمومی بانک ایران زمین در گفت و گو با خبرنگار رازپول از بازدید مدیرعامل این بانک از استانهای ایلام، کرمانشاه، و خوزستان به منظور بررسی آمادگی کامل شعب این بانک جهت خدمت رسانی مطلوب به زائران عتبات عالیات در مراسم اربعین امسال خبر داد.

استاد با اشاره به اینکه بانک ایران زمین یکی از پرتعدادترین شعب در بانک های خصوصی در این استانها است و در مجموع بالغ بر 25 شعبه در این مناطق دارد، افزود: بر این اساس در روزهای اخیر روند فعالیت این شعب جهت خدمت رسانی مطلوب به زائرین با دقت رصد می شود و هفته گذشته نیز پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در بازدیدی از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی استان های غرب کشور  به  مشتریان و زائران ارجمند قرار گرفتند.


مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به اینکه در استان های مذکور تمهیدات لازم برای پول گذاری، رصد شبانه روزی دستگاه های خودپرداز و افزایش سقف برداشت از خودپردازهای شعب در ایام اربعین انجام می شود، اضافه کرد: افزایش سقف برداشت از خودپردازها تا 500 هزار تومان یکی دیگر از اقداماتی است که بانک ایران زمین در راستای خدمت رسانی به زائرین در دست اقدام دارد.


وی راه اندازی باجه ها و شعب کشیک را از جمله دیگر اقدامات این بانک عنوان کرد و افزود که ارائه خدمات در بستر بانک داری مدرن و امکاناتی مانند انتقال وجه ، پرداخت قبوض پارکینیگ و ... از دیگر خدماتی است که در بستر این بانک داری به مشتریان ارائه می شود.


استاد از حضور کارمندان این بانک به صورت خودجوش در موکب های در مسیر راه زائرین اربعین خبرداد و به زائرین توصیه کرد که به دلیل حجم بالای تقاضای ارزی در کشور مقصد، زائرین ارز خود را از مبدا تهیه کنند و بانک ایران زمین نیز در این خصوص آماده ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان است.

لازم به اشاره است که بر اساس اعلام بانک مرکزی سقف برداشت از خودپردازها از تاریخ ۱۵ تا اواخر مهر ۱۳۹۸ در مسیر راهپیمایی در استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان، روزانه پنج میلیون ریال خواهد بود.

همچنین زائرین به منظور تامین ارز مورد نیاز خود تا سقف ۱۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها می توانند با در دست داشتن گذرنامه و کارت ملی به صرافی های مجاز یا بانک های ملی، ملت، تجارت، سپه، صادرات و پارسیان مراجعه کنند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود