امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
07/13 1398


گروه بازارپول - آموزشگاه ابتدایی 9 کلاسه دخترانه حضرت فاطمه الزهرا (س) با مشارکت و حمایت مالی بانک رفاه در شهرستان چالدران استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه در آیین افتتاح این آموزشگاه که با حضور دکتر شهریاری استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان شهرستان های ماکو و خوی در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و محلی برگزار شد، ضمن اشاره به مسئولیت های اجتماعی و فرهنگ نهادینه شده مدرسه سازی بانک رفاه در اقصی نقاط کشور، مدرسه فاطمه الزهرا (س) را نوزدهمین مدرسه برشمرد که بانک رفاه در ساخت و تجهیز آن مشارکت داشته و اظهار امیدواری کرد با حمایت های مادی و معنوی شرکای اجتماعی این عمل خداپسندانه استمرار و تداوم داشته باشد.

مدیر عامل بانک رفاه همچنین به ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه در حوزه سلامت از جمله اهدا آمبولانس و تجهیز بیمارستان ها و ... اشاره کرد.

دکتر شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم با قدردانی از بانک رفاه طی سخنانی با اشاره به اهمیّت توجه به زیر ساخت های آموزش و پرورش گفت: زیر بنای توسعه کشور، آموزش و پرورش است و اولویت نخست دولت توجه به تعلیم وتربیت در کشور است.

گفتنی است، آموزشگاه ابتدایی دخترانه حضرت فاطمه الزهرا (س) در مساحت 1260 متر مربع فضای آموزشی با 9 کلاس و اعتباری بالغ بر 34 میلیارد ریال توسط خیرین مدرسه به بهره برداری رسیده است و میزان مشارکت و حمایت مالی بانک رفاه در احداث و تجهیز این مدرسه 8 میلیارد ریال است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود