امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
07/2 1398

 


گروه بازارپول - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجمع عمومی بانک رفاه گفت: بحمدالله بانک رفاه کارگران با توجه به تمامی مسائل، مشکلات و چالش‌های موجود طی سال مالی 1397 عملکرد مطلوبی داشته است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر شریعتمداری با ابراز خرسندی از موافقت هیأت دولت و مساعدت وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر خروج بانک رفاه از قوانین و مقررات نوع سهامداری خاص، گفت: خوشبختانه هیأت وزیران محترم در دولت لایحه‌ای را به تصویب رسانده‌اند که بانک رفاه با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد تمام سهام آن تحت نظارت سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برخی از چالش‌های موجود اقتصادی از جمله تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی خاطرنشان ساخت: با عنایت به شرایط پیش آمده لازم است نظام بانکی و بانک رفاه بیش از گذشته وارد عرصه فعالیت‌های اقتصادی شوند و به رفع موانع تولید کمک نمایند.


دکتر شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح اینکه مفتخریم که بانک رفاه متعلق به جامعه زحمتکش و معزز کارگری است افزود: در تمامی سطوح باید به گونه‌ای رفتار کنیم که رضایت این عزیزان به نحو مطلوب جلب شود. در صورت فراهم نمودن رفاه کارگران و آسایش این افراد، اقتصادی توسعه یافته و پویا خواهیم داشت.کارگران مشتریانی بسیار خوش حساب هستند و بانک با ارائه خدمات نوآورانه به آنها می‌تواند منشأ اثر باشد.


مدیر عامل بانک رفاه / بانک رفاه در حوزه سودآوری جزء بانک های برتر کشور است

دکتر محمد علی سهمانی در جلسه مجمع عمومی بانک رفاه به وضعیت مالی بانک از ابعاد مختلف در سال مالی 1397 پرداخت و گفت: در سال گذشته منابع بانک 33 درصد رشد را تجربه کرده که 9 درصد بالاتر از نرخ رشد نقدینگی در کشور بوده است و بانک رفاه از نظر سودآوری جزء بانک های برتر کشور محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدیر عامل بانک رفاه با اشاره به وضعیت دارایی‌های بانک اظهار داشت: شرایط بانک در این حوزه مطلوب است به گونه‌ای که 75 درصد دارایی‌های بانک مولد هستند.


وی در ابعاد مطالبات مشکوک‌الوصول و ترکیب درآمدها نیز خاطرنشان ساخت: بانک رفاه با ضریب مطالبات مشکوک الوصول (NPL) کمتر از 3 درصد، از وضعیت بسیار مطلوبی در نظام بانکی برخوردار است.


مدیرعامل بانک رفاه همچنین به رشد عملکردی بانک در بخش‌های فناوری اطلاعات و بین‌الملل پرداخت و افزود: بانک رفاه طی سال گذشته در این دو حوزه عملکرد قابل قبولی داشته و در تمامی بخش‌ها از خود رشد نشان داده است.


وی با تشریح برنامه‌های آتی بانک رفاه تصریح کرد: توسعه خدمات، متناسب سازی سازمان، ارتقای عملکرد شرکت‌های تابعه، استقرار نظام‌های جبران خدمات و توسعه بیش از پیش فعالیت‌ها در بخش‌های ریالی و ارز از جمله مهم ترین برنامه‌های آتی بانک است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود