امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
05/19 1398

گروه بازارپول - معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در جلسه مشترک با مدیرعامل بیمه نوین بر لزوم ارایه خدمات مطلوب بیمه ای به کارکنان بانک تاکید کرد و گفت: کارکنان بانک ملی ایران شایسته دریافت خدمات مطلوب هستند و ما تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته ایم.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حبیب الله رشید ارده در این نشست که با حضور حسین کریم خان زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین، مهدی لطیفی رییس اداره کل رفاه و درمان، مسئولان ادارات امور شعب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل و همچنین کارشناسان دوایر رفاه در استان اردبیل برگزار شد، گفت: بیمه تکمیلی از جمله بیمه های اشخاص بوده که از گذشته در صنعت بیمه بازرگانی و سبد محصولات شرکت های بیمه ای وجود داشته است.

وی افزود: خوشبختانه به همت مدیران بانک، این بیمه از چند سال گذشته در بانک ملی ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت بیمه نوین، عملکرد مناسب شرکت های بیمه در پرداخت خسارت به موقع به استان های سیل زده و همچنین کاهش مهلت پرداخت هزینه های کارکنان به کمتر از هفت روز را اقدامی ارزشمند در راستای جلب رضایت مخاطبان برشمرد.

مدیرعامل شرکت بیمه نوین نیز ضمن اعلام آمادگی خود برای توسعه همکاری ها با بانک ملی ایران گفت: با وجود پیشرفت های علم پزشکی و تجهیزات آن در کشور، ممکن است در این حوزه نیز همانند سایر بخش های اقتصادی کاستی هایی وجود داشته باشد که خارج از حیطه اختیارات شرکت بیمه و یا بانک باشد و البته ما درصدد حل این کاستی ها هستیم.

در پایان رییس اداره کل رفاه و رییس اداره امور شعب استان اردبیل گزارشی از عملکرد بیمارستان بانک و اداره امور شعب مربوطه ارائه کردند. همچنین روسا و معاونین چهار استان اذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان موارد ومشکلات در خصوص بیمه بستری، سرپایی و کمسیون پزشکی استان خود رو مطرح کردند و اغلب موارد در محل حل وفصل شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود