امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
04/30 1398

 

گروه بازارپول - مدیرعامل بانک صادرات با بیان اینکه سهم این بانک از بازار تسهیلات شبکه کشور در سال ۹۷ به ۸ درصد رسید، اعلام کرد: میزان اضافه برداشت بانک صادرات از منابع نزد بانک مرکزی در مدت زمان مشابه به صفر رسید.

به گزارش رازپول، حجت الله صیدی که صبح امروز (شنبه) و در مجمع عمومی عادی سالانه بانک صادرات ایران سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: در سال ۹۷ میزان اضافه برداشت بانک صادرات ایران از منابع نزد بانک مرکزی صفر شد. همچنین سهم بانک صادرات ایران از بازار تسهیلات شبکه کشور در این سال نزدیک به ۸ درصد رسید.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اقدام بانک صادرات در حوزه بانکداری الکترونیک در سال ۹۷ رونمایی از اپلیکیشن پرداخت «صاپ» بود، افزود: ارزش بازار سهام بانک صادرات ایران در بازار سرمایه تا ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

صیدی خاطرنشان کرد: به کارگیری تمامی ظرفیت‌های طرح «طراوت» به عنوان طرح ویژه اعتباری تولید، یکی از ۹ برنامه استراتژیک بانک صادرات ایران در سال ۹۸ است که به دلیل کارآمد بودن آن، ۲ بانک بزرگ دیگر کشور نیز خواستار پیوستن به این طرح برای حمایت از بخش های مختلف اقتصادی کشور هستند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بخش دیگری از سخنان خود در مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک گفت: در سال ۹۷ بیشترین میزان تهاتر مطالبات بانک از دولت در حدود ۹۷ هزار میلیارد ریال به بانک صادرات ایران تعلق گرفت و در سال ۹۸ نیز شاهد تهاتر بخشی از مطالبات بانک از دولت خواهیم بود.

 مجمع عمومی عادی سال ۹۷ بانک صادرات ایران با حضور بیش از ۸۳ درصد صاحبان سهام در حال برگزاری است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود