امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
04/15 1398

 

گروه بازارپول – پس از اعلام اولویت های تحقیقاتی بانک سپه در سال جاری امروز آخرین مهلت تحویل مدارک مورد نیاز است.

به گزارش رازپول، نظر  به  نقش  مهم  بانکها  در  تامین  مالی  بنگاههای  اقتصادی،  دیجیتالی  شدن  بانکها  از  طریق  کاهش  هزینه  ها،  افزایش سرعت در ارائه خدمات و محصولها همچنین امکانپذیر نمودن طراحی و ارائه نوآوری های مالی و بانکی وظیفه قابل توجه در حصول اقتصاد هوشمند خواهد داشت.

دراقتصادهوشمند،نه تنها بانکداری به سمت صنعت کوچکتری پیش می رودبلکه ناچار است تحول بسیاری یابدتا بتوان تامین کننده نیازها وانتظارات فعالان اقتصادی ومشتریان باشد. دراقتصاد هوشمند، نیازی به حضوربانک های بزرگی به لحاظ ابعاد فیزیکی نیست وبانکها ازطریق دردسترس قراردادن خدمات درهرجایی ودر هرزمانی به اقتصاد و جامعه کمک مینمایند البته این مهم،مستلزم تحول بانکداری متناسب بارشدفناوری است تازمینه تحقق و توسعه اقتصادهوشمندرافراهم سازد.

«اولویتهای تحقیقاتی بانک» موضوعات حائز اهمیت و اولویت داری است که با هدف استفاده بهینه و به هنگام از فرصت های پیش روی و شناخت و ارائه راهکارهای مناسب و به موقع برای برطرف نمودن مشکلات و محدودیت های موجود و در چارچوب برنامه راهبردی بانک سپه، برنامه ها و تکالیف اعلام شده از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و سایر نهادهای ذیربط تعیین شده است. «تدوین نقشه راه استقرار بانکداری دیجیتال در بانک سپه» به عنوان اولویت پژوهشی این بانک تعریف شده است و اشخاص متقاضی انجام اولویت های تعیین شده، می بایست پس از مطالعه RFP نسبت به تدوین فرم پیشنهادیه طرح پژوهشی کاربردی (Proposal) مطابق با نمونه ذیل جدول، اقدام نموده و مراتب را به اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک سپه ارسال نمایند.

این بانک از مؤسسات تحقیقاتی، مراکز علمی و افراد متخصص و دارای تجربه در عرصه بانکداری دیجیتال و تحول دیجیتالی در صنعت بانکداری دعوت کرده براساس RFP مربوطه، فرم پیشنهادیه طرح تحقیق خود را حداکثر تا تاریخ 15 تیرماه 1398 به اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی ارسال نمایند. دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری و جهاد دانشگاهی دارای ردیف بودجه در قانون بودجه سال 1398 می توانند از طریق سامانه ساتع (سامانه ملی عرضه و تقاضای پژوهش و فناوری) نسبت به ارسال فرم پیشنهادیه طرح تحقیق خود اقدام نمایند.برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود