امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
02/23 1398

 گروه بازارپول - بانک خاورمیانه اعضای جدید هیات مدیره را معرفی کرد که در ترکیب جدید هیات مدیره این بانک یکی از مدیران بانک مرکزی قراردارد.

به گزارش رازپول در ترکیب جدید هیات مدیره بانک خاورمیانه ، خسرو نايبي اهرنجاني،  پرويز عقيلي کرماني، سيد حسين سليمي،  جواد جوادي،روزبه پيروز،  مجيد صفريان، پرويز خاکپور، اميرحسين امين آزاد، عليرضا عدالت جا گرفته اند.

حضور مدیران بانک مرکزی در ترکیب هیات مدیره بانک های خصوصی مسبوق به سابقه بوده است و از مجید قاسمی به عنوان رئیس کل بانک مرکزی دوره های گذشته که هم اکنون مدیرعامل بانک پاسارگاد است تا حسن معتمدی در دوره قبلی هیات مدیره و مدیرعاملی بانک اقتصاد نوین و احمد مجتهد در هیات مدیره فعلی بانک سامان و حمید تهرانفر در کسوت مدیرعاملی بانک کارآفرین و پیش از آن بانک صادرات مسبوق به سابقه بوده است.

هیات مدیره بانک خاورمیانه نیز با حضور امیرحسین امین آزاد به گروه این بانک ها پیوسته است.

البته محمدرضا قربانی در بانک دی نیز از مدیران پیشین نهاد ناظر است که در بخش خصوصی مسئولیت مدیرعاملی بانک دی را برعهده گرفته است.

مدیران بانکی نهاد ناظر در بخش خصوصی محدود به این افراد نیست اما این گزینه ها از افراد شاخص این بخش هستند. به طور مثال در بانک سامان حسین قضاوی عضو هیات مدیره نیز از مدیرانی است که در مقطعی در بانک مرکزی دارای مسئولیت بوده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود