امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
02/15 1398

 

گروه بازارپول - مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که دولت مصمم است بانکداری دیجیتال در کشور نهادینه شود، گفت: بانک ملی ایران، پیشتاز تحول گرایی است و توسعه بانکداری دیجیتال، یکی از مصادیق آن است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در جمع شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی یک روزه مدیران ارشد بانک با موضوع آشنایی با جدیدترین سامانه های بانکی دنیا افزود: بانک ملی ایران، همواره تحول گرا بوده و این روحیه باید برای همیشه در مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد و همه کارکنان بانک حفظ شود.

وی توسعه محصولات بانک با هدف جلب رضایت حداکثر مشتری را مهمترین هدف بانک ملی ایران خواند و گفت: نیاز مشتری باید درک شود و متناسب با آن خدمات جدید طراحی شود، به طوری که مشتری، همواره با یک بانک پویا و به روز مواجه باشد.

حسین زاده «ایده پردازی» را لازمه حرکت پیشرونده یک سازمان دانست و خاطرنشان کرد: تک تک اجزای سازمان باید خود را در قبال آن مسئول بدانند و از حداکثر توان علمی و عملی خود برای توسعه آن استفاه کنند.

وی خدمت رسانی چابک و داشتن سرعت عمل در پیاده سازی خدمات بانکی را لازمه زندگی امروز دانست و با بیان این که بانک ملی ایران در این زمینه پیشتاز است، ادامه داد: تحول گرایی و نوآوری، دو کلیدواژه مؤثر در استراتژی بانک ملی ایران است و همه برنامه ها باید بر اساس این دو محور طراحی شده و همچنین این سازمان باید به معنای واقعی یادگیرنده باشد.

حسین زاده در ادامه به ضرورت استفاده از فناوری های نو در نظام بانکی اشاره کرد و گفت: مسیر تاریخی مبین این موضوع است که بانک ملی ایران از دیرباز در حوزه انفورماتیک فعال بوده و در حال حاضر نیز فعالیت هایش در این بخش ها بسیار چشمگیر است.

وی به طراحی و راه اندازی سامانه های بام و بله که به خوبی مورد استقبال مشتریان و سایر مخاطبان فضای مجازی قرار گرفته است اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از خدمات بانک ملی ایران از جمله بانک آفیسر بر بستر این سامانه ها ارائه می شود، به طوری که مشتریان برای انجام بسیاری از امور بانکی نیازی به حضور در شعبه ندارند.

حسین زاده تأکید کرد: بانک ملی ایران مصمم است خدمات جدیدتر، به روزتر و راحت تری را در اختیار مشتریان قرار دهد و به این منظور مطالعات گسترده ای را بر روی بانک های بزرگ جهان انجام داده است.

به گفته وی، شرکت سداد در این زمینه پیشرو است و باید این دانش را به مدیران ارشد و میانی و در نهایت همه کارکنان بانک تسری دهد.

در ادامه این کارگاه آموزشی، حمید رضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد نیز گزارشی از عملکرد شرکت و مطالعات انجام شده برای ایجاد تحول و نوآوری در خدمات بانک ارائه کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود