امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
12/21 1397

 گروه بازارپول - در آستانه عید نوروز و به منظور پاسخگویی به نیاز هموطنان و مشتریان، اسکناس های نو از روز 22 تا 27 اسفندماه در شعب منتخب بانک ها توزیع می شوند.

 

به گزارش رازپول،در آستانه سال 1398 و به منظور خدمت رساني به مشتريان عزيز، 10 شعبه منتخب بانک اقتصادنوين در شهر تهران اسکناس نو توزيع مي‌کنند.

 به مناسبت فرارسيدن ايام نوروز 1398 و با اعلام بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، بانک اقتصادنوين به عنوان بانک عامل در توزيع اسکناس نو انتخاب شده است که بر اين اساس شعب پاسداران، 17 شهريور، رسالت، ميدان هفت تير، شهر ري، نازي آباد، شهرک راه آهن، آيت‌الله کاشاني، ميدان فردوسي و شهران اين بانک در شهر تهران از 22 الي 27 اسفندماه اسکناس نو توزيع مي‌کنند.

اسکناس‌هاي نو شامل اسکناس‌هاي 20 هزار ريالي، 50 هزار ريالي و 100 هزار ريالي بوده که علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به اين شعب نسبت به دريافت اسکناس مورد نياز خود اقدام نمايند.


بانک ملی اسکناس نو توزیع می کند

در آستانه عید نوروز و به منظور پاسخگویی به نیاز هموطنان و مشتریان، اسکناس های نو از روز 22 تا 27 اسفندماه در شعب منتخب بانک ملی ایران توزیع می شوند.

این اسکناس ها در 12 شعبه بانک در سطح استان تهران توزیع می شود. نحوه توزیع اسکناس در سایر استان ها نیز با هماهنگی ناظر پولی بانک مرکزی و بر اساس برنامه ریزی استانی صورت می گیرد.

لیست شعب توزیع کننده اسکناس نو در تهران



فهرست شعب منتخب بانک صادرات ایران برای توزیع اسکناس نو در تهران اعلام شد

فهرست شعب منتخب بانک صادرات ایران برای توزیع اسکناس نو در ١٠ منطقه تهران اعلام شد و شهروندان از روز چهارشنبه ٢٢ اسفندماه به مدت ٦ روز تا ٢٧ اسفند می توانند با مراجعه به شعب اعلام شده نسبت به دریافت اسکناس نو طبق ضوابط اقدام کنند.

 شعب منتخب این بانک در تهران به منظور رفاه حال مشتریان و شهروندان در آستانه سال جدید، اسکناس‌های نو توزیع خواهند کرد.

شعب «فداییان اسلام»، «یافت آباد»، «میدان دکتر فاطمی»، «بلوار ناهید»، «فردوسی»، «جمهوری اسلامی»، «چهارراه مجیدیه»، «شهید محلاتی»، «نبش کاوه» و شعبه «مستقل مرکزی» به عنوان ١٠ شعبه منتخب بانک صادرات ایران برای توزیع اسکناس‌های نو ٢٠ و ٥٠ هزار ریالی در نظر گرفته شده که بنابر دستورالعمل‌های بانک مرکزی، هر متقاضی تنها امکان دریافت یک بسته١٠٠ برگی اسکناس ٢٠ هزار ریالی و یک بسته ١٠٠ برگی اسکناس ٥٠ هزار ریالی را دارد. شروع توزیع اسکناس نو از ساعت ٩ صبح تا ١٣ بعد از ظهر در نظر گرفته شده است.

همچنین مدیریت شعب بانک صادرات ایران در هشت استان دیگر از جمله؛ خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان شرقی، کردستان، فارس، اصفهان، هرمزگان و کرمان به عنوان بانک معین علاوه بر تامین اسکناس نو در شعب منتخب خود، مسئولیت توزیع اسکناس نو برای سایر بانک‌های کشور را برعهده دارند. در سایر استان‌های کشور نیز شعب منتخب این بانک آمادگی کامل برای پاسخ‌گویی به نیاز اسکناس نو مشتریان و شهروندان را دارند.

 



توزیع اسکناس نو در شعب منتخب بانک ملت و ۱۱ بانک دیگر

بانک مرکزی فهرست اسامی شعب منتخب توزیع اسکناس در بانک ملت و ۱۱ بانک دیگر را اعلام کرد.

 ۸ شعبه منتخب این بانک تحت نظارت مدیریت های شعب استان های تهران و البرز در کنار ۱۱ بانک دیگر به مناسبت فرارسیدن تعطیلات نوروز ۱۳۹۸، نسبت به توزیع اسکناس نو شامل یکصد برگ اسکناس ۲۰.۰۰۰ ریالی و یکصد برگ اسکناس ۵۰.۰۰۰ ریالی برای هر مراجعه کننده اقدام می کنند.

بر اساس این گزارش، توزیع این اسکناس ها از روز چهارشنبه ۲۲ اسفندماه  ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر شروع خواهد شد و تا روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه سال جاری به مدت ۵ روز کاری ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، در سایر استان ها، ناظران پولی با همکاری شعب بانک‌های منتخب نسبت به توزیع عمومی اسکناس نو اقدام خواهند کرد. اطلاع رسانی در این خصوص نیز از طریق روابط عمومی بانک‌های تعیین شده انجام می‌شود.

شعب مستقل مرکزی، چهارراه ولی عصر، چهارراه اسلامبول، خیابان آزادی، بازار تجریش، خیابان پنجم نیروی هوایی و کارگر شمالی کوی دانشگاه در استان تهران و شعبه شهر قدس در استان البرز، شعب منتخب بانک ملت برای توزیع اسکناس نو در تهران و البرز خواهند بود.



توزیع اسکناس نو در شعب منتخب بانک سینا

           

شعب منتخب بانک سینا برای توزیع اسکناس نو اعلام شد.

با همکاری به عمل آمده با اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شعب منتخب بانک سینا به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز در تهران نسبت به توزیع و تامین اسکناس نو مورد نیاز هموطنان اقدام می‌کنند.

 شهروندان تهرانی می‌توانند در روزهای 22 الی 27 اسفندماه جاری با مراجعه به 4 شعبه این بانک شامل شعبه کامرانیه (کامرانیه، کامرانیه جنوبی، نرسیده به میدان کامرانیه، نبش کوچه مریم)، شعبه ابوذر (خیابان ابوذر، نرسیده به فلکه مقدم پلاک 297)، شعبه میدان خراسان (میدان خراسان، خیابان 17 شهریور جنوبی، بعد از خیابان طیب) و شعبه اکباتان (اکباتان، فاز 1، بلوار اصلی، روبروی مخابرات، برج سایه) نسبت به دریافت اسکناس‌های نو 20 هزار ریالی و 50 هزار ریالی اقدام کنند.

طبق اعلام اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی، در سایر استان ‌ها نیز با هماهنگی ناظر پولی از طریق روابط عمومی بانک ‌های عامل تعیین شده در هر استان اقدام می‌شود.



افزایش سقف برداشت وجه از خودپردازهای بانک کارآفرین


سقف برداشت وجه از خودپردازهای بانک کارآفرین در ایام نوروز از 2 میلیون ریال، به 5 میلیون ریال افزایش یافت.

برداشت وجه نقد از کارت‌های بانک کارآفرین توسط خودپردازهای این بانک، در بازه زمانی 25 اسفند 1397 لغایت 17 فروردین 1398، از مبلغ 2 میلیون ریال به 5 میلیون ریال در روز افزایش یافت.

شایان ذکر است که برداشت مبلغ مذکور با انتخاب گزینه سایر مبالغ در دستگاه‌های خودپرداز کارآفرین امکانپذیر خواهد بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود