امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
12/20 1397

گروه بازارپول - برخ بانک ها تا پایان اسفندماه سال جاری با هدف ارائه هرچه بیشتر خدمات به مشتریان، دارای باجه عصر خواهند بود.

به گزارش رازپول، تمامی شعب بانک ملت تا روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه سال جاری به استثنای روز سه شنبه ۲۱ اسفند و پنج شنبه ۲۳ اسفندماه، با باجه عصر به ارائه خدمات به مشتریان خواهند پرداخت.

براساس این گزارش، ساعت کار باجه عصر شعب بانک ملت در روزهای یادشده، به میزان سه ساعت بیشتر از ساعت کار عادی این شعب خواهد بود.

این گزارش حاکی است، به زودی فهرست شعب کشیک بانک ملت برای روز پایانی اسفندماه سال جاری و تعطیلات نوروز ۹۸ نیز به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.



بانک رفاه به پیشواز بهار رفت

بانک رفاه کارگران با ارائه خدمات بانکی در ساعات عصر شعب این بانک به استقبال بهار رفت.

به منظور تداوم و ارائه خدمات مضاعف بانکی به مشتریان در روزهای پایانی سالجاری، شعب منتخب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور به صورت باجه های کشیک از چهارم اسفند ماه سالجاری تا روز سه شنبه مورخ 97.12.28 در تمامی روزهای کاری ( به جز پنجشنبه ها ) آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند.

گفتنی است فهرست و ساعات کاری شعب مذکور در پایگاه اینترنتی بانک رفاه به نشانی www.refah- bank.ir قابل مشاهده است.




ساعت خدمات رسانی شعب بانک سامان در روزهای پایانی سال97

www.refah- bank.ir

بانک سامان با توجه به ترافیک روزهای پایانی سال و با هدف تسهیل در امور ارایه خدمات به مشتریان ساعات کار شعب خود در روزهای پایانی سال افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان کلیه شعب بانک سامان در روزهای 25 تا 27 اسفند ماه تا ساعت 17:30 آماده ارایه خدمات به مشتریان خواهند بود.

بر اساس این گزارش خدمات رسانی به مشتریان در روز 28 اسفند تا ساعت 14 انجام خواهد شد.

این گزارش حاکی است ساعت کار شعب کیش و قشم بر اساس ساعت کاری اعلام شده از سوی سازمان منطقه آزاد کیش و قشم خواهد بود.

گفتنی است، شعبه فرودگاه امام خمینی (ره) و واحد CIP مطابق تمام ایام سال به‌صورت بیست‌وچهار ساعته در خدمت مشتریان بانک سامان خواهند بود.

همچنین شعب منتخب بانک در روز 29 اسفند ماه نیز به صورت شیفت و از ساعت 9 تا 12 به مشتریان خدمت رسانی خواهند کرد.

شعب شیف تهران در روز 29 اسفند عبارتند از: ونک، مرکزی، دولت، بازار، صادقیه، اقدسیه، میرداماد، سرو، جنت آباد، ایران زمین، شهرری، مولوی، فلکه اول تهرانپارس، جام جم، پیروزی، خیابان آذربایجان، شهرک اکباتان، میدان آرژانتین، قیطریه، سیدجمال الدین اسدآبادی، بهشتی، کارگر شمالی، میدان نبوت، تجریش، نازی آباد، تهرانسر، هایپراستار، آصف، جمهوری، نیاوران، آقابزگی-الهیه، کریم خان، شهرقدس، شهریار توحید کرج و جهانشهر کرج

شعب شیفت شهرهای دیگر در روز 29 اسفند عبارتند از: تبریز، ولیعصر تبریز، بازار تبریز، ارومیه، اردبیل، اصفهان، زاینده رود، حافظ اصفهان،  شیراز، پاسداران شیراز، مشهد، سجاد مشهد، ایلام، خرم آباد، بوشهر، بجنورد، زنجان، زاهدان، اهواز، قزوین، قم، سنندج، کرمان، گرگان، گلسار رشت، ساری، اراک، بندرعباس، همدان، یزد، سمنان، کرمانشاه، نیشابور، بابل، آمل، رفسنجان، کیش، قشم و اروند

گفتنی است مرکز سامان ارتباط با شماره تماس 6422-021 در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و راهنمایی به مشتریان است.


افزایش ساعت کاری شعب و باجه های منتخب بانک شهر در روزهای پایانی سال


به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، ساعت کاری شعب و باجه های منتخب بانک شهر از روز هجدهم تا بیست و هشتم اسفندماه افزایش می یابد.

در راستای تکریم و پاسخگویی مناسب به نیازهای مشتریان در ایام پایانی سال، ساعت کاری شعب‏‏‏‏ و باجه های منتخب این بانک، از روز شنبه هجدهم‏‏‏‏ تا روز سه شنبه بیست و هشتم اسفند ماه سالجاری، به مدت یک ساعت (از ساعت 16:00 به ساعت 17:00) افزایش می یابد.

بر این اساس، خدمات رسانی به مشتریان این شعب در ساعات تعیین شده صورت می پذیرد و پس از تاریخ 28‏/12‏‏/ 97 ساعات کاری شعب مذکور به روال گذشته باز خواهد گشت.



با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان؛ ساعات کار شعب بانک آینده تا پایان سال ۹۷ افزایش یافت


ساعت کار عادی و فوق‌العاده شعب، مراکز خدمات و شعب کشیک بانک آینده برای ارائه خدمات به مشتریان در روزهای پایانی سال ۹۷ و ایام نوروز سال ۹۸ افزایش یافت.

ساعت ارائه خدمات به مشتریان در تمام شعب بانک آینده در سراسر کشور فقط در روزهای شنبه تا چهارشنبه تا پایان اسفند ۱۳۹۷ حداقل یک ساعت افزایش یافته است.

**ساعت کاری فوق العاده در شعب منتخب

با توجه به ضرورت بهینه سازی ساعت کاری و بر اساس موقعیت جغرافیایی و ویژگی های محلی در روزهای پایانی سال ۹۷، ارائه خدمات به مشتریان در ۳۱ شعبه منتخب بانک آینده در قالب ساعات کاری فوق العاده، در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷و۳۰دقیقه تا ساعت ۲۰ است.

دریافت لیست شعب منتخب


** ساعت کاری شعب کشیک

بانک آینده در روزهای ۱۷، ۲۴ و ۲۹ اسفندماه ۹۷ در تمامی شعب و مراکز خدمات آینده از ساعت ۹ تا ۱۳ به مشتریان خدمات ارائه می نمایند.

همچنین در روزهای سوم و چهارم فرودین ماه ۹۸، شعب کشیک و مراکز خدمات آینده برای ارائه خدمات به مشتریان از ۹ صبح تا ۱۳ فعال است.

دریافت لیست شعب کشیک

 

شهروندان و مشتریان بانک آینده می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط بانک آینده با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.





افزایش ساعات کار شعب در ایام پایان سال و ایجاد شعب کشیک نوروزی توسط بانک سپه


به منظور رفاه حال مشتریان ساعات کار شعب بانک سپه در اسفندماه سال جاری افزایش و برای ایام نوروز شعب کشیک مشخص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: کلیه شعب بانک (غیر از شعب جاده ای و پادگانی) از روز شنبه 18 اسفند تا پایان سال جاری در استان تهران به صورت یکسره تا ساعت 18 و در شعب تحت پوشش مدیریت شعب مناطق استان ها یک ساعت بیش از ساعت فعلی آماده ارائه خدمت به مشتریان می باشند.

بر اساس این گزارش ساعت کار باجه عصر کلیه شعب در روز سه شنبه 28 اسفندماه حداکثر تا ساعت 16 می باشد.

این گزارش می افزاید؛ شعب منتخب کشیک نوروزی در روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم فروردین ماه سال 1398 از ساعت 9 صبح تا 13 به عموم مشتریان خدمات بانکی ارائه می کنند و در روزهای کاری هفته دوم فروردین ماه نیز ارائه خدمات به مشتریان از تاریخ پنجم تا هشتم فروردین در ساعات کاری انجام خواهد شد.

لیست شعب منتخب کشیک نوروزی از طریق سایت بانک به آدرس www.bankesepah.ir  قابل دسترسی است.




افزایش ساعت کاری شعب بانک کارآفرین در اسفند ماه

ساعت کار شعب بانک کارآفرین در سراسر کشور در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.

 با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، ساعت کار شعب بانک کارآفرین جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مشتریان از هجدهم تا بیست و هفتم اسفند ماه افزایش می‌یابد.

بر اساس این گزارش، شعب تهران و سایر شهرستان‌ها در این بازه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 تا 16 و در روز پنجشنبه از ساعت 8 تا 13 در خدمت مشتریان خواهند بود.

این گزارش حاکی است ساعت کار شعبه کیش بر اساس ساعت اعلامی از سوی سازمان مناطق آزاد خواهد بود.



ساعت کار شعب بانک اقتصادنوين در کلان شهرها افزايش يافت

           

بانک اقتصادنوين با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتريان، ساعت کار شعب خود در کلانشهرها را تا پايان سال جاري افزايش داد.

 با توجه به افزايش حجم مراجعات به شعب اين بانک در روزهاي پاياني سال و به منظور رفاه حال مشتريان، ساعت کار شعب اين بانک در استان تهران و کلان شهرها افزايش يافت.

بر اين اساس شعب اين بانک در استان تهران (به استثناء شعب بازار آهن، بازار استيل، صنعتگران، خيابان دماوند و چهاردانگه) و کلان شهرهاي کرج، تبريز، اصفهان، شيراز و مشهد از 18 تا 28 اسفند ماه 97 در روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 17 و 30 دقيقه و در روز پنج‌شنبه 23 اسفند 97 از ساعت 8 تا 13 و 30 دقيقه به صورت يک‌‌سره مفتوح بوده و آماده ارايه خدمت به مشتريان ارجمند مي‌باشند.

همچنين کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين نيز با شماره 48031000-021 در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگويي به پرسش‌ها، پيشنهادها و مشکلات احتمالي هستند.



افزایش ساعت کاری شعب بانک دی در هفته آخر اسفند 1397

به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان در روزهای پایانی سال ، ساعت کاری شعب بانک دی در سراسر کشور افزایش می‌یابد.

 هم زمان با روزهای پایانی سال  و در راستای تکریم مشتریان و  تسهیل ارائه خدمات بانکی ، تمامی شعب بانک دی در تهران و شهرستان ها از روز شنبه هجدهم اسفند ماه لغایت روز سه شنبه بیست و هشتم اسفند ماه تا ساعت 18:00 نسبت به ارائه خدمات بانکی به مشتریان اقدام خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، شعب بانک دی در بازه زمانی تعیین شده در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 07:30 الی 18 و روز پنجشنبه 23 اسفند از ساعت 07:30 الی 13:45 آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان هستند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود