امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
12/7 1397

گروه بازارپول - امروز وزیر مستشار و وابسته اقتصادی و فرهنگی الجزایر از نمایشگاه «ملی شو 2» بانک ملی ایران و همچنین موزه این بانک بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابراهیم قماس وزیر مستشار الجزایر در بازدید خود از نمایشگاه «ملی شو 2» دستاوردهای به نمایش گذاشته شده را جالب توجه خواند و گفت: مجموعه پروژه های بانکداری الکترونیک می توانند بسیار مفید و پرکاربرد برای مردم باشند.

وی با ابراز تمایل برای بهره مندی از امکانات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران افزود: از آنجا که در ایران زندگی می کنم، تمایل دارم بتوانم از این امکانات دیجیتال استفاده کنم و همه افراد غیر ایرانی مقیم این کشور نیز از مزایای این امکانات بهره مند شوند.

وزیر مستشار الجزایر در این بازدید که لمیاء نورالهدی تازی وابسته اقتصادی و فرهنگی این کشور نیز حضور داشت، پس از بازدید از ساختمان سردار اسعد بختیاری (محل سابق موزه بانک ملّی ایران) و زورخانه این بانک از موزه و آثار به نمایش درآمده در آن شامل سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن و... نیز دیدن کرد.

همچنین قرار است نمایشگاه مشترکی از آثار فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، بانکداری و اسکناس و سکه های الجزایر در موزه بانک ملی ایران برگزار شود.

لازم به ذکر است، نمایشگاه «ملی شو 2» که محل عرضه تازه ترین دستاوردهای بانک ملی ایران در حوزه بانکداری نوین است، در  محل ساختمان فردوسی ادارات مرکزی بانک ملی ایران در خیابان فردوسی برپا بوده و عموم علاقه مندان می توانند تا روز چهارشنبه 8 اسفند ماه از ساعت 9 تا 16 از آن بازدید کنند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود