امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
12/4 1397

گروه بازارپول - عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در همایش سراسری روسای شعب استان خوزستان بانک گفت: سازمان ها برای رشد، توسعه و افزایش بهره وری به منابع انسانی خوب و برنامه ریزی مناسب نیاز دارند.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان در جمع کارکنان اداره امور شعب این استان با اشاره به ظرفیت های بالای خوزستان افزود: امروز یک بنگاه اقتصادی موفق، بنگاهی است که هزینه ها و درآمدهایش تناسب داشته باشد.

وی با اشاره به هدف گذاری های کلان بانک ملی ایران در حمایت از بخش های اقتصادی کشور، از مسئولان شعب خواست خدمات مالی جدید بانک نظیر خرید دین، صدور ضمانتنامه های ارزی و ریالی و... را با سرعت و سهولت بیشتر به مشتریان عرضه کنند.

کریمی با اشاره به سیاست های فعلی بانک ملی ایران مبنی بر کاهش شعب بانک، از همکاران خواست تا به منظور تسهیل در امور، خدمات بانکداری الکترونیک را به مشتریان معرفی کنند و با جانمایی مناسب خودپردازها و پشتیبانی دستگاه های کارتخوان به ویژه در پایان سال، زمینه استفاده بیشتر از خدمات غیر حضوری را فراهم آورند.

این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: مسئولان شعب باید در وصول مطالبات از حداکثر توان خود استفاده کنند و در این زمینه پیگیری مستمر داشته باشند.

عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک نیز با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، پشتیبانی سخت افزاری از شعب را مثبت ارزیابی کرد و تحت وب شدن سیستم متمرکز بانک را انقلابی بزرگ در خدمت رسانی به مشتریان عنوان کرد.

حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک نیز وضعیت فعلی اداره امور شعب استان خوزستان را در مقایسه با ادارات امور منطقه و بانک قابل قبول ارزیابی و با اشاره به انتظارات مدیران ارشد بانک از استان توانمند خوزستان، بر تلاش بیشتر همکاران در همه زمینه ها تا رسیدن به بالاترین جایگاه در شاخص های کشوری تأکید کرد.

مختار محمدی رئیس اداره کل حسابداری و بودجه بانک هم در این همایش با ارائه راهکارهایی در زمینه سود و زیان شعب، مطالبی درباره عملیات پایان سال مالی و راهکارهای کسب درآمدهای مشاع و غیر مشاع بانک ملی ایران ارایه کرد.

همچنین سعید طاهری رئیس اداره امور شعب استان خوزستان نیز گزارشی از عملکرد این اداره امور در بخش های مختلف ارایه کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود