امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
10/15 1397

گروه بازارپول - همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز زلزله کرمانشاه با حضور وزير آموزش و پرورش و جمعي از خيرين مدرسه ساز كشور با عنوان «با هم مدارس کرمانشاه را ساختیم» روز چهارشنبه گذشته در مرکز همایش‌های هتل ارم برگزار شد و در اين همايش از بانك صنعت و معدن با اهداي تنديس ويژه اين همايش تقدير بعمل آمد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، در زلزله ۲۱ آبان ۹۶ در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ۸۷ مدرسه مشتمل بر ۴۱۵ کلاس درس تخریب شد که با استقبال بالای خیرین مدرسه ساز برای بازسازی فضاهای آموزشی براي ساخت 160 مدرسه برنامه ريزي شد.

مهر ماه امسال ۵۹ پروژه توسط رئیس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس در و همزمان با آغاز سال تحصیلی افتتاح شد، تعداد 76 مدرسه تاكنون تحويل داده شده و مابقی به مرور به آموزش و پرورش تحويل داده خواهد شد که تا پایان سال اين تعداد به ۱۰۲ واحد آموزشي خواهد رسيد.

گفتني است تاکنون حدود یکصد میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت مدارس زلزله‌زده کرمانشاه هزينه شده است كه بانك صنعت و معدن نيز در بازسازي و تجهيز اين مدارس مشاركت فعال داشته است.

بازدید مدیر عامل بانک صنعت و معدن از شعبه صنعت و طرح های تأمین مالی شده توسط این شعبه

همچنین حسين مهري رئيس هيأت مديره و مدير عامل بانك صنعت و معدن روز سه شنبه به همراه هيأتي متشكل از حسين عسكري عضو هيأت مديره و مصطفي راستي فر مدير امور شعب ، از شعبه صنعت اين بانك در جاده مخصوص كرج بازديد كرد.

 مهري كه در جمع همكاران اين شعبه حضور يافته بود درباره نقش و اهميت اين بانك در حمایت از صنايع داخلي عنوان كرد: نقش بانك صنعت و معدن در بحث تأمين مالي واحدهاي توليدي بسيار مهم است و فعاليت اين بانك به عنوان يك بانك توسعه اي با تخصیص درست منابع به رونق تولید و اشتغال منجر خواهد شد.

مهري بيان داشت: رونق سرمایه‌گذاری و گسترش فعالیت‌های تولیدی، اشتغال پايدار را دركشور به دنبال خواهد داشت و در اين راستا اولويت نخست ما تأمين سرمايه در گردش واحدهاي توليدي است و تكميل واحدهاي نيمه تمام و طرح هاي توسعه اي واحدهاي موجود به ترتيب اولويت هاي ديگر اين بانك است تا در كمترين زمان بتوان توليد داخلي را رونق داد.


وي افزود: وظيفه ما ایفای نقش واسطه‌گری براي تخصيص بهينه منابع در جهت تولیدات با كيفيت و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط است تا زنجيره هاي توليد در داخل كشور تكميل شده و به سمت خودكفايي در توليد و اشتغال پايدار حركت كنيم.

وی ادامه داد: اين بانك براي ارايه تسهيلات مورد نياز واحدهاي تولیدي و تسهيل ارايه خدمات به آنها ابتدا به شناسايي كارآفرينان واولويت هاي سرمايه گذاري پرداخته و با ارايه مشاوره تخصصي به صنعتگران فعاليت خود را انجام خواهد داد و اين خود گام مؤثري در هدايت بهينه منابع بانكي محسوب مي شود. اگر بانک‌ها در تخصیص منابع نقش فعال‌ و تخصصي تري ایفا کنند، نقدينگي به سمت رونق تولید سوق داده مي شود.


وي ادامه داد: در خصوص فعاليت شعب یکی از مسائل مهم استفاده از تمام ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود در جهت ارايه خدمات به صنعتگران است و در اين راستا در نظر داريم با توانمند سازي شعب و اصلاح رويه ها به تقويت ارايه خدمات و تسهيلات، شتاب بيشتري ببخشيم.

مديرعامل بانك با اشاره به ضرورت به كارگيري فناوري هاي نوين درصنعت بانكداري عنوان داشت: لازم است همگام با آخرين پيشرفت ها در سطح ملي، در حوزه بانكداري خرد نيز ارايه خدمات الكترونيك را ارتقاء و توسعه دهيم.

وي همچنين از ضرورت ايجاد يكپارچگي در بانك سخن گفت و اشاره كرد: براي افزايش كارايي و اثربخشي لازم است تغييرات مهمي در فرآيندها و ساختار بانك ايجاد شود كه موضوع در دستور كار و تحت بررسي قرار دارد.


حسين عسكري عضو هيأت مديره بانك صنعت معدن نيز در ادامه اين جلسه بيان داشت: ارتقای شفافیت در نظام بانکی و ساده سازي امور با تقويت رويكرد حل مساله مي تواند به بهبود ارتباط بانك با مشتريان منجر شود كه اين امر سهم بسزايي در حل مشكلات سازمان دارد.

وي افزود: احترام، رعايت اخلاق، اعتمادسازي و انصاف چهار ستون اصلي كارهاست که بايد مبناي ارتباط بين ما و مشتريان باشد.

در ادامه مدير عامل و هيأت همراه از شرکتهای گروه صنعتي برنز، داروسازي خوارزمي و شركت تكوين ساخته هاي فلزي كارا كه از مشتريان بانك صنعت و معدن هستند، بازديد كردند و از نزديك با صنعتگران و كارآفرينان اين واحدها به گفتگو نشسته و در جريان فعاليت آنها قرار گرفتند و تصميمات مهمي نيز براي رونق توليد و تامين سرمايه در گردش اين واحدها بعمل آمد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود