امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
10/4 1397

 

گروه بازارپول - صندوق تأمین خسارت های بدنی نماد همگرایی و هم افزایی دستگاه هایی است که برای تأمین امنیت روانی و کاهش آلام صدمه دیدگان ناشی از حوادث رانندگی تلاش می کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در آیین گشایش نخستین شعبه صندوق تأمین خسارت های بدنی در استان مازندران، با اعلام این مطلب افزود: هدف نهایی این صندوق، ارائه خدمات به بخشی از آحاد جامعه است که بنا به دلایلی از مواهب بیمه ای برخوردار نشده اند و میزان رضایتمندی مردم نشانگر کیفیت عملکرد مدیران و کارکنان آن است.


رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از افتتاح شعبه صندوق تأمین خسارت های بدنی در استان مازندران به اهمیت موضوع اطمینان بخشی در جامعه اشاره کرد و گفت: وقتی از آسیب خوردگان حوادث، حمایت شود روحیه همدلی و همدردی  تقویت شده و سرمایه عمومی اعتماد در کشور بیشتر می شود.

وی در پایان از صندوق تأمین خسارت های بدنی به عنوان یک الگوی مناسب نهادسازی عمومی نام برد و خاطرنشان کرد: این صندوق در کنار حل مشکلات صدمه دیدگان حوادث نظیر کاهش ترددهای بین شهری و دریافت سریع خدمات، به نوعی پشتیبان شرکت های بیمه هم به شمار می رود.

گفتنی است در آغاز این مراسم دکتر جباری _ مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی با مروری بر فعالیت های این صندوق به تشریح دستاوردهای آن پرداخت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود