امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/4 1397

 گروه بازارپول - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشگام بودن بانک سپه در عرصه بانکداری کشور گفت: بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی کارهای بزرگی انجام داده است که همه باید از آن مطلع شوند.


به گزارش رازپول، دکتر پور ابراهیمی در دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک سپه اظهار داشت: یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های آب‌رسانی در کشور که نجات‌بخش چند استان است با سهم مشارکت عمده بانک سپه انجام پذیرفته و شایسته است این اقدامات برای مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: در این جلسه اکثر نمایندگان مجلس از اقدامات بانک سپه قدردانی کردند و ما آمادگی داریم برای کمک به‌نظام بانکی و بانک سپه از دیدگاه‌ها و پیشنهادهای سازنده مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک سپه استفاده کنیم.


در ادامه این جلسه، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس سؤالات و دیدگاه‌های خود را دربارهٔ موضوع‌های ارزی، شرایط تحریم اقتصادی کشور، بررسی مشکلات نظام بانکی، جایگاه شبکه بانکی در نظام سیاست‌گذاری کشور، وضعیت بانک سپه در وصول مطالبات و فروش اموال مازاد و پرداخت تسهیلات ازدواج و برداشت از صندوق توسعه ملی با مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، پس از طرح سؤالات و دیدگاه‌های نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس، اعضای هیئت‌مدیره بانک، پرتوافکنان، عضو هیئت‌مدیره در حوزه اعتباری، هیئت داوودیان، عضو هیئت‌مدیره در حوزه وصول مطالبات، کاظم نژاد، عضو هیئت‌مدیره در حوزه پشتیبانی، خدمات و فروش اموال مازاد و دکتر حسینی، عضو هیئت‌مدیره در حوزه IT و مدل‌های کسب‌وکار بانکی به سؤالات نمایندگان پاسخ دادند و در مورد آخرین اقدامات انجام‌شده در بانک به بیان گزارش‌ها و پیشنهادها پرداختند.


همچنین در دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره با نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عملکرد مطلوب بانک سپه و اقدامات اثرگذار بانک در عرصه ملی و استانی قدردانی شد.

محمدکاظم چقازردی در این دیدار که به میزبانی بانک سپه برگزار شد، ضمن ارائه گزارش جامعی از عملکرد بانک سپه در حوزه‌های مختلف گفت: اصلی‌ترین چالش فعلی نظام بانکی کشور عدم توازن در منابع و مصارف ، عدم توازن در درآمد و هزینه و مشکلات نقدینگی است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود