امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
09/21 1397

 گروه بازارپول - سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت بیست و ششمین سال فعالیت بانک مهر اقتصاد پیامی بدین مضمون صادر کرد.


به گزارش رازپول،در متن این پیام آمده است:

امروز در حالی وارد بیست و ششمین سال فعالیت بانک مهر اقتصاد می شویم که این بانک با اتکال به خداوند متعال و تلاش و پشتکارِ سرمایه انسانی خدوم و متعهدش از جایگاه قابل اعتنایی در شبکه بانکی برخوردار بوده و با همراهی و همیاری تمامی ذینفعان اعم از مشتریان و سهامداران گرامی روز به روز بر اعتماد عمومی و اعتبار خود افزوده است.

 

بیست و ششمین سالروز تاسیس بانک مهر اقتصاد یادآور خاطراتی از جنس خواستن، خودباوری، کار جهادی و صرف فعل توانستن است بانکی که علی رغم تمامی محدودیت ها توانسته شانه به شانه بانک های قدیمی و با تجربه کشور حرکت کند و چه بسا در پاره ای موارد گوی سبقت را از آنان برباید.

 

امروز با تکیه بر بیش از ربع قرن تجربه و پشت سر گذاردن تمامی موانع حساس و گردنه های سخت و دشوار، چشم انداز پیش رو را روشنتر از هر زمان دیگری ترسیم می کنیم و دست در دست هم با توکل بر حضرت دوست، آینده را درخشان تر از قبل خواهیم ساخت.

 

بی شک عزیزان بی شماری در رشد و توسعه این بانک از ابتدای تاسیس تا به امروز سهیم بوده اند که هر یک به نوبه خود در به ثمر رسیدن این درخت بارور و استوار تاثیر گذار بودند لذا همواره قدردان تمامی خدمات و زحمات اسلاف خود هستیم و در صددیم تا با سرلوحه قرار دادن قوانین و مقررات بانکداری بدون ربا، حمایت از تولید ملی و طرح های اقتصاد مقاومتی و گره گشایی از امورات اقتصادی هموطنان گرامی و رویکرد مشتری مدارانه در مسیر اهداف کلان اقتصادی نظام و اعتلا و آبادانی کشور حرکت کنیم و این امانت گرانبها را به بهترین شکل تقدیم آیندگان نماییم.

 

   در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن         شرط اول قدم آنست که مجنون باشی                            

 


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود