امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
02/24 1397

گروه بازارپول - علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن در جريان سفر خود به استان سيستان و بلوچستان ، به اتفاق هيات همراه از شركت كاشي وشنگار بلوچستان بازديد كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، اين شركت كه با 14 ميليون يورو تسهيلات ارزي بانك صنعت و معدن در حال اجراست انواع كاشي و سراميك توليد خواهد كرد و موجب اشتغال 70 نفر مي شود.

شركت ياد شده با ظرفیت تولید روزانه ١٧٠٠٠ مترمربع ، با هدف صادرات به کشورهای همسایه در شهرک صنعتی زاهدان در دست احداث است و در حال حاضر ۶٠ درصد پیشرفت فیزیکی را پشت سر گذاشته است.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن از شرکت صنایع فلزی هامون سازه بازدید کرد

علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن از شركت صنايع فلزي هامون سازه ،در شهرك صنعتي ميرجاوه زاهدان بازديد كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، اين واحد توليدي با 14 ميليارد تومان تسهيلات بانك صنعت و معدن احداث شده و براي 160 نفر ايجاد اشتغال كرده است.

شركت صنايع فلزي هامون سازه با هدف طراحي و توليد دكل هاي انتقال نيرو در كارخانه اي به وسعت 26000 مترمربع در استان سيستان و بلوچستان پا به عرصه وجود گذاشته است .

گفتني است افخمي پس از بازديد ياد شده از شركت جاله ، توليد كننده يخچال و فريزر صنعتي نيز بازديد به عمل آورد.

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان

علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن در سفر به استان سيستان و بلوچستان از شركت پليمر پاكت پرند زاهدان بازديد كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن کارخانه "پلیمر پاکت پرند زاهدان" كه با 6 ميليارد تومان تسهيلات ريالي و بيش از 4 ميليون و 600 هزار دلار تسهيلات ارزي بانك صنعت و معدن راه اندازي شده تنها کارخانه تولید کیسه‌های پلی پروپیلنی شرق کشور است و محصولات این کارخانه در بسته‌بندی سیمان و مواد شیمیایی مورد استفاد قرار می‌گیرد.

این واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان در زمینی به مساحت 7500 مترمربع احداث شده و زمینه اشتغال 160 نفر را فراهم کرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود