امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
07/30 1397

گروه بازار پول - سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا كه بانك صنعت و معدن به عنوان یك بانك توسعه اي در مسير تحقق اهداف دولت و ايجاد توسعه صنعتي در كشور گام بر مي دارد ضروري است كه سرمایه اين بانك افزایش یابد.

وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن با بيان اين مطلب افزود: این بانک یک همراه، حامی و پشتیبان صنعتگران و تولیدكنندگان کشور است و ارتباط فعال آن با سرمايه گذاران و كار آفرينان موجب بسط اشتغال پايدار در کشور شده است.

زرآبادی بیان داشت: بانک صنعت و معدن در مسير حمایت و تامین مالی طرح های صنعتی و تولیدی حركت مي كند و وظیفه خود را در اين راستا به خوبی ایفا كرده است.

وی عنوان داشت: حمایت های این بانک از موسسات دانش بنیان و شرکت های تحقیقاتی و علمی در پیشبرد و توسعه اهداف علمي و اقتصادي کشور موثر بوده است.


نماینده مسجد سلیمان: بانک صنعت و معدن با تامین مالی طرح پتروشیمی مسجد سلیمان گام مهمی در مسیر توسعه صنعتی منطقه برداشته است

همچنین علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجد سليمان در مجلس شوراي اسلامي گفت : بانك صنعت و معدن با تامين مالي طرح پتروشيمي مسجد سليمان گام مهمي در مسير توسعه صنعتي و افزايش سطح اشتغال منطقه برداشته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، وي كه مديرعامل بانك صنعت و معدن را در جريان بازديد از طرح پتروشيمي مسجد سليمان همراهي مي كرد افزود: استان خوزستان قابليت هاي زيادي دارد كه مي تواند با همگامي بانك صنعت و معدن به فعليت رسيده و چهره استان را دگرگون كند.

ظاهري تصريح كرد: بدنه كارشناسي و مديريت دانش محور بانك صنعت و معدن به اين بانك توان بالايي را بخشيده است كه با تكيه بر آن مي تواند در تحقق اهداف اقتصادي كشور نقش بسزايي داشته باشد.

وي بيان داشت : با به بهره برداري رسيدن اين طرح كه با تامين مالي 432 ميليون دلاري بانك صنعت و معدن و ايجاد اشتغال براي بيش از 1000نفر به صورت مستقيم در حال اجراست ، علاوه بر محروميت زدايي از اين منطقه كمتر توسعه يافته ، امكان ارزآوري بالايي براي كشورمان ايجاد خواهد شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود