امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
07/25 1397


گروه بازار پول - بانک ملت امسال نیز مانند سال های گذشته در راستای تسهیل امور زائران راهپیمایی اربعین حسینی، همراهی همه جانبه و ارائه انواع خدمات بانکی و غیربانکی به آنان را در دستور کار قرار داد.

 این بانک با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و با هدف ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به زائران بارگاه امام سوم شیعیان حضرت امام حسین(ع)، از روز ۱۸ مهرماه سال جاری، نسبت به همراهی همه جانبه با زائران و رفع نیازهای بانکی و غیربانکی آنان اقدام کرده است.


بر اساس این گزارش، افزایش سقف برداشت وجه روزانه پایانه های خودپرداز از مبلغ دو میلیون ریال به پنج میلیون ریال از روز ۱۸ مهرماه تا روز ۲۰ آبان ماه جاری، استقرار چهار دستگاه خودپرداز سیار هریک مجهز به دو دستگاه خودپرداز در نقاط مرزی مهران، خسروی، چذابه و شلمچه و ایجاد شعب کشیک در استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام مجهز به دستگاه خودپرداز، دستگاه صدور آنی کارت و صدور رمز کارت در روزهای مذکور، از جمله اقدامات بانک ملت در ایام اربعین حسینی است.

بر این اساس، شعب شوش دانیال، میدان منتظری دزفول، اندیمشک، مرکزی خرمشهر و مرکزی آبادان در استان خوزستان، باجه بازارچه پرویزخان و شعبه قصر شیرین در استان کرمانشاه و شعبه مهران در استان ایلام، آماده خدمات دهی به زائران راهپیمایی اربعین هستند.


در عین حال و طبق روال سال های قبل، موکب بانک ملت برای خدمات رسانی به زائران و عزاداران حسینی در روزهای مذکور، در نقاط مرزی مستقر و آماده پذیرایی از زائران خواهند بود.

همچنین تیم های پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزارهای پایانه های خودپرداز در روزهای راهپیمایی اربعین اباعبدالله الحسین(ع)، کشیک کاری خواهند داشت.

این گزارش حاکی است، بانک ملت تمهیدات لازم را برای تامین اسکناس و پول رسانی به پایانه های خودپرداز سیار و غیرسیار در ایام یادشده، اتخاذ کرده است.


اقدامات بانک در سال گذشته

سال گذشته نیزسه موکب پذیرایی از زوار و عزاداران حسینی و تمهیدات ویژه بانکی در ایام اربعین حسینی در نقاط مرزی کشور توسط بانک ملت برپا شده بود.

در سال گذشته نیز موکب‌های بانک ملت در دو نقطه مرزی مهران و شلمچه و همچنین موکب مشارکتی بانک‌ها در مرز خسروی از هموطنان و زواری که قصد عزیمت به کشور عراق و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را داشتند با اقلام غذایی و هدایای فرهنگی پذیرایی شد.

این موکب‌ها در سال گذشته نیز از یک هفته قبل از روز اربعین در مبادی خروجی کشور فعال بودند و در کنار اقلام خوراکی، هدایای فرهنگی ویژه‌ای نیز جهت اهدا به زائران داشتند.

در سال قبل چهار دستگاه خودپرداز سیار بانک ملت به مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چذابه اعزام شده‌اند که هر یک از دستگاه‌ها به دو پایانه خودپرداز مجهز بودند. همچنین برای تسهیل برداشت وجوه نقد از دستگاه‌ها، سقف برداشت به پنج میلیون ریال افزایش داده شده بود.


برای خدمت‌رسانی بیشتر به زوار گرامی، ۱۳ شعبه و باجه این بانک در سه استان مرزی خوزستان، کرمانشاه و ایلام فعالیت کشیک دارند که همه این شعب و باجه‌ها به دستگاه صدور کارت بانکی یا همان آنی‌کارت ملت مجهز هستند.

خدمات بانکی سال 1395 چه بود؟

در سال 1395 نیز بانک ملت در همکاری نذورات مردمی برای این مراسم باشکوه و اختصاص یک و نیم میلیون تومان وام برای افراد واجد الشرایط همکاری داشته است.اختصاص ارز مسافری در آن مقطع از دیگر خدمات بانکی ملت بود.

در این سال نیز بانک ملت با همکاری کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی برای جمع آوری نذورات مردمی و کمک‌های نقدی را برعهده داشت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود