امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
07/14 1397

گروه بازار پول - بيژن اسدي مدير امور نظارت بر اجراي طرح هاي بانك صنعت و معدن از شركت فولاد كيمياي صبا در استان خراسان شمالي بازديد كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، اين طرح با استفاده از 92 ميليون درهم تسهيلات ارزي و 30 میلیارد تومان تسهيلات ريالي اين بانك در حال اجرا است كه پس از اتمام براي 820 نفر اشتغال ايجاد خواهد كرد.

هدف اين طرح توليد سالانه240هزار تن شمش آلياژي تميز و 520 هزارتن مقاطع آلياژي گرد، چهار گوش و تسمه است .

گفتنی است ، در این بازدید محمدحسین فنودی ، رئیس شعبه بجنورد و رضا زارع بنادکوکی ، رئیس اداره نظارت بر طرح هاي بانك صنعت و معدن نيز حضور داشتند.


با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال 96 انجام گرفت:

افتتاح 6 طرح صنعتی در استان آذربایجان شرقی و ایجاد 295 شغل مستقیم

با تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال 1396 تعداد 6 طرح صنعتي در استان آذربايجان شرقي به بهره برداري رسيد و برای 295 نفر اشتغال ایجاد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، براي اجراي طرح هاي ياد شده مبلغ 29 ميليون يورو تسهيلات ارزي و 27 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهيلات ريالي توسط اين بانك پرداخت شده است.

از ميان طرح هاي ياد شده مي توان به مهر اصل، پرشين نوش پرميس ، حوله پرديس ، درب شيشه رشيد ،آذرزيبافر و نوبهار مرند اشاره كرد .

گفتني است طرح هاي صنعتي زيادي با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال هاي اخير در كشورمان به بهره برداري رسيده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود