امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
07/14 1397

گروه بازار پول - ارایه خدمات مطلوب و حق بیمه مناسب توسط شرکت بیمه سامان باعث شد تا یکبار دیگر و برای دومین دوره متوالی، این شرکت پوشش بیمه ای شرکت پایانه های نفتی ایران را عهده دار شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، پایانه های نفتی ایران برای دومین دوره سه ساله متوالی بیمه اموال و مسئولیت مناطق عملیاتی خارک، ماهشهر، عسلویه وشمال را به شرکت بیمه سامان سپرد که این امر نشان دهنده رضایتمندی این بیمه گذار از خدمات شرکت بیمه سامان است.

 پوشش بیمه ای پایانه های نفتی ایران دوباره به "سامان" واگذار شد

این گزارش حاکیست، این بیمه نامه ها شامل بیمه های شناورها ، خودروها ، باربری داخلی، وارداتی، صادراتی، آتش سوزی منازل سازمانی، بیمه نامه تمام خطر اموال و تجهیزات مناطق عسلویه، خارک و شمال، موجودی انبارها و تمام مسئولیت های پایانه های نفتی ایران است.

این گزارش می افزايد، شرکت بیمه سامان با نگاه ويژه خود به صنعت نفت و گاز و پتروشیمی؛ این آمادگی را دارد تا همه ظرفیت های اجرایی خود را برای ارائه خدمات بیمه ای در اختیار تولید کنندگان و صادرکنندگان فرآورده های نفتی وغیر نقتی قرار دهد و در ارایه خدمات، همواره کیفیت و نرخ رقابتی را در اولویت برنامه های خود قرارداده است.

شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ،سازمانی است عملیاتی، تخصصی و حرفه ای که در حوزه ذخیره سازی، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می کند.

ماموریت اصلی شرکت پایانه های نفتی ایران،کمک به تداوم تولید نفت وگاز از طریق فرایند های عملیات دریافت، ذخیره سازی، امتزاج، اندازه گیری و سنجش کمی وکیفی است.

بارگیری و تخلیه (صادرات و واردات) نفت خام و مواد نفتی تولیدی ومبادله ای(SWAP )، عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی های نفتکش،تکمیل و ارتقای زنجیره ارزش افزوده نفت و گاز و ایفای نقش شایسته در پایداری و انعطاف پذیری بهینه زنجیره تامین انرژی از دیگر وظایف شرکت پایانه های نفتی ایران محسوب می شود.

مناطق عملیاتی این شرکت شامل جزیره خارک، ماهشهر، عسلویه و شمال است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود