امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
07/8 1397

گروه بازار پول - براساس حكم صادره توسط حسين مهري رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن، افشين پناهنده كافي فر به سمت سرپرست اداره دفتر حوزه مديرعامل و هيات مديره اين بانك منصوب شد.

به گزارش رازپول به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن در بخشي از حكم نامبرده آمده است ؛ با توجه به تعهد ، تخصص و تجارب ارزنده به موجب اين حكم به سمت سرپرست اداره دفتر حوزه مديرعامل و هيات مديره منصوب مي گرديد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال و بهره گيري از امكانات ، قابليتها و توان همكاران ضمن تلاش در حفظ و ارتقاء روحيه و فرهنگ كارگروهي ، نظم و انضباط اداري و با حفظ امانتداري در جهت پيشبرد اهداف عالي بانك و مسئوليتهاي مرتبط با شغل مورد تصدي از جمله نظارت بر كليه امور كاري و رفتار اداري همكاران زير مجموعه ، موفق و مويد باشيد.


با تسهیلات بانک صنعت و معدن انجام شد ؛

بهره برداری از 2 طرح صنعتی در استان مرکزی در سال 96

طرح هاي صنعتی پارس تاواتا و الیاف مصنوعی پرسپولیس دلیجان در سال 1396 با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، طرح الیاف مصنوعی پرسپولیس دلیجان با 1 میلیون و 100 هزار یورو تسهیلات ارزی و 1 ميليارد و 500 ميليون تومان تسهیلات ریالی بانك ياد شده تامين مالي گرديد که در نتیجه آن 47 نفر از اشتغال مستقيم برخوردار شدند.

براي اجراي طرح پارس تاواتا پایا نيز مبلغ 8 ميليارد تومان تسهیلات ریالی این بانک پرداخت و 40 شغل مستقیم ايجاد شد.

گفتنی است در سال های اخیر طرح های کوچک ، متوسط و بزرگ زیادی با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشورمان به بهره براری رسیده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود