امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
07/9 1397

گروه بازار پول - با حضور محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مراسم افتتاحیه بیست و سومین دوره آموزش مدیریت عالی در بابلسر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، شایان در این مراسم  با اشاره به ضرورت آموزش برای ارتقای بهره وری کارکنان اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت برای مدیران و کارکنان، سطح علمی سازمان را رشد و ارتقا می دهد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین مزیت رقابتی سازمان ها هستند، گفت: اهمیت ارتقای دانش، مهارت و قابلیت های مدیران، ضرورت وجود یک برنامه جامع، کامل و پیوسته آموزشی را بیشتر آشکار می کند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: هدف اصلی بانک افزایش رضایتمندی مشتریان است. برای رسیدن به چنین نقطه ای آموزش کارکنان برای کسب مهارت های لازم اهمیت فراوانی دارد.

وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: نظام بانکی کشور شعبه محور است، بنابراین یکی از الزامات مهم مدیریت، نظارت دقیق و منظم بر عملکرد شعب است.

همچنین داوود ملک نیا رییس اداره کل آموزش بانک ملی ایران نیز در این مراسم  با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای آموزش ضمن خدمت کارکنان گفت: وجود مدیران ارشد بانک، بر حساسیت برنامه ریزی این دوره آموزشی افزوده است، لذا برای ارتقای سطح آموزشی در این دوره، شاهد محتوای ثابتی در دروس نیستیم.

در این مراسم موسی اسلامیان رییس اداره امور شعب استان مازندران نیز حضور داشت.

لازم به ذکر است مرحله اول این دوره آموزشی با حضور ۴۲ نفر از مدیران بانک ملی ایران در بابلسر در حال برگزاری است. مرحله دوم این دوره آموزشی در مشهد برگزار می شود.

محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و هیات همراه در ادامه از طرح های تکمیلی پروژه مجتمع تفریحی و توریستی میزبان بابلسر که با تسهیلات بانک ملی ایران در دست احداث است، بازدید کردند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود