امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
06/18 1397

گروه بازار پول - دو طرح صنعتي در سال 1396با تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان آذربايجان غربي به بهره برداري رسيد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن براي اجراي طرح سي ان جي سيلندر سراج خوي مبلغ 9 ميليون و 800 هزار يورو تسهيلات توسط اين بانك پرداخت و موجب ايجاد 80 شغل مستقيم شد.

ميزان تسهيلات اعطايي به فرش ماشيني چايبار پديده آذربايجان 1 ميليون و 500 هزار يورو تسهيلات ارزي و 6 ميليارد تومان تسهيلات ريالي بوده است كه در نتيجه آن براي 15 نفر شغل ايجاد شده است.

گفتني است در سال هاي اخير طرح هاي كوچك ، متوسط و بزرگ زيادي با استفاده از تسهيلات بانك صنعت و معدن در نقاط مختلف كشورمان به بهره برداري رسيده است.

بازدید مدیرعامل صندوق توسعه ملی از 3 طرح آب شیرین کن تامین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن در بندرعباس

مرتضي شهيد زاده مديرعامل صندوق توسعه ملی به همراه نماینده مردم سیرجان و جمعي از مديران بانك صنعت و معدن از سه طرح آب شیرین کن كه با تسهيلات اين بانك در بندرعباس در حال اجرا هستند بازديد كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن طرح هاي آب شيرين كن توسعه آب آسیا ، سازه سازان و شایا بعنوان طرح های زیربنایی با مشارکت بخش خصوصی و با عاملیت بانک صنعت و معدن بمنظور تامین آب مورد نیاز ساکنین و صنایع استانهای هرمزگان کرمان و یزد در دست اجرا هستند.

اين طرح ها با 357 میلیون دلار تسهیلات ارزی بانك صنعت و معدن ، ظرفیت شیرین سازی 430 هزار مترمکعب آب در روز را داشته و برای 200 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهند کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود