امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
06/18 1397

گروه بازار پول - خدمات کارگزاری معاملات بورس اوراق بهادار در شعب منتخب بانک صادرات ایران عملیاتی شد و مشتریان و فعالان بازار سرمایه می‌توانند با مراجعه به این شعب نسبت به داد و ستد سهام و سایر اوراق بهادار بورس اقدام کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ایجاد سوپرمارکت مالی و تکمیل سبد محصولات و خدمات بانکی و فرابانکی با همکاری شرکت کارگزاری بانک اقدام به ارائه خدمات معاملات اوراق بهادار کرده و در فاز نخست ٥٠ شعبه منتخب بانک امکان دریافت کد بورسی، دریافت حساب کاربری معاملاتی برخط، ثبت دستور خرید و فروش سهام و همچنین مشاوره‌های مالی را برای فعالان بازار سرمایه فراهم آورده‌ و با توجه به اهمیت و گستردگی شعب این بانک در سراسر کشور، نقش برجسته‌ای در هدایت نقدینگی‌ به سمت بازار سرمایه در فازهای بعدی برعهده خواهند داشت.

بنا براین گزارش، همزمان با تجهیز ٥٠ شعبه بانک صادرات ایران در مراکز استان‌های سراسر کشور (12 شعبه در مناطق مختلف تهران) به خدمات مشاوره مالی در مرحله اول، مشتریان و هموطنان می‌توانند نسبت به انجام تمامی امور مرتبط با بازار سرمایه اقدام کنند. در این شعب همچنین امکان خرید و فروش گواهی سپرده سکه طلا (خزانه زرین سپهر) بانک صادرات ایران فراهم شده است.

بانک صادرات ایران با داشتن بیش از ٢٣٠٠ شعبه داخلی و ٢٨ شعبه و سرپرستی خارج از کشور، بزرگترین بانک خصوصی کشور است که با هدف بسترسازی خدمات متنوع و گسترده مالی در کشور، برنامه‌های بلندمدتی را برای تبدیل تمامی شعب این بانک به سوپرمارکت مالی در دست اجرا دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود