امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
06/4 1397

گروه بازار پول - نشست هم اندیشی روسای دوایر و شعب اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کردستان با حضور معاون طرح و توسعه بانک برگزار شد.

به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کردستان، جعفر صفائی مزید – معاون طرح وتوسعه بانک - در این نشست با تشریح وضعیت کشور و اعمال تحریم های ظالمانه افزود: نخستین نیاز برای مقابله با دشمنان بصیرت افزائی و شناساندن چهره واقعی دشمن به جامعه به ویژه نسل جوان است.

 

صفائی افزود: اوضاع جهانی و وضعیت اقتصادی کشور به صورتی است که باید در این حوزه برنامه ریزی های اصولی داشته باشیم و با تکیه بر توان داخلی، حمایت از کالای ایرانی و اجرای اقتصاد مقاومتی از بحران تحریم ها به بهترین شکل ممکن عبور کنیم.

 

وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد تا پایان تیر ماه امسال 79درصد رشد مصارف داشته است، ابراز داشت: خوشبختانه عملکرد بانک در این حوزه بسیار مطلوب بوده به صورتیکه به طور متوسط 289 پرونده در هر شعبه پرداخت شده است که در طول تاریخ بانک بی نظیر می باشد.

 

وی با بیان اینکه عملکرد بانک در استان کردستان بسیار مطلوب و قابل تقدیر است و ارتباط مستمری بین حوزه مرکزی و این استان وجود دارد، گفت: کردستان برای مجموعه بانک مهر اقتصاد نماد بهره وری است که این روند باید با برنامه ریزی و حرکت منسجم ادامه یاید و تجربیات مفید بین استان ها منتقل شود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: توجه به خدمات نوین از سیاست های مهم بانک است که با توجه به فراهم بودن زیر ساخت های آن در کشور باید به صورت جدی در مسیر توسعه و ترویج آن گام برداریم.

 

در ابتدای این نشست، حسین ملا محمدی –رئیس اداره امور شعب استان کردستان – ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان، یکی از عوامل موفقیت کردستان را برخورداری از سرمایه انسانی متدین و باانگیزه عنوان کرد که توانسته اند با همدلی و همفکری افتخارات بزرگی در سطح کشور کسب کنند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود