امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
05/22 1397

گروه بازار پول - بانک آینده که جسته و گریخته خبر از پوست اندازی های مدیریتی اش شنیده می شود به تازگی مشروط بر اعمال ذخیره 300 میلیارد تومانی می تواند به مجمع رود .
به گزارش رازپول، شنیده های خبری از  پوست اندازی مدیریتی در بانک آینده و بیمه رازی خبر می دهد و در میان اسامی مطرح در میان گزینه های پیشنهادی برای گروه بانک و بیمه نام هایی مانند مظاهری و پورزرندی هم شنیده می شود. 
البته بیمه رازی نیز در پی انتخاب مدیرعامل در میان گزینه های متعدد کاندیدا است.
در میان بانک مرکزی هم به جلال رسول اف مدیرعامل بانک آینده اعلام کرده است که مشروط بر اعمال ذخیره 300 میلیارد تومانی قانونی و بهبود کفایت سرمایه بانک از طریق آورده نقدی سهام داران و شفاف سازی وضعیت بلاتکلیف مالیاتی خود از سال 92 می تواند مجمع خود را برگزار کند. بانک آینده با سرمایه یک هزارو 600 میلیارد تومانی با افت 73درصدی سود (زیان) خالص در سال مالی گذشته همراه است. ظاهرا سهام داران این گروه مالی بنادارند با تزریق افراد متخصص به هیات مدیره این شرکتها در جهت توانمندسازی هرچه بیشتر این گروه اقدام کنند.
برای بیمه رازی نیز در روز گذشته مقرر بود جلسه هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل این شرکت برگزار شود که هنوز اخبار تائید شده ای در خصوص این انتصاب مطرح نشده است .

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود