امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
05/16 1397

گروه بازار پول - حسين عسکری عضو هیأت مدیره و جمعي از مديران بانک صنعت و معدن ضمن سفر به استان اردبيل از چند واحد صنعتي بازديد كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، وي در اين سفر از شرکتهای آذر ساروج سبلان، سبلان خودرو مایوان، انیکس سفال ، آرتاپان، مجتمع صنعتی آرتاویل تایر، روياي هفت آسمان ، فرآورده های نوشیدنی تسنیم و گروه صنعتي آرتا شامل‌ شرکتهای آرتاپان، آرتاپلاست، آرتا انرژی بازديد كره و ضمن گفتگو با مدیران و کارشناسان شرکت های یاد شده از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.

گفتنی است این شرکتها در مجموع با مشارکت و سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن به مبلغ 65 میلیون دلار تسهیلات ارزی و 71 میلیارد تومان تسهیلات ریالی راه اندازی و برای بیش از 2167 نفر از مردم منطقه اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

تقدیر شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از بانک صنعت و معدن

انديشه جاويد مدير منطقه برق شميران شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ با ارسال نامه اي از بانك صنعت و معدن به خاطر مديريت صحيح استفاده از نيروي برق در اين بانك قدرداني كرد.


جاويد روشن‌نمودن مولدهاي خودتامين در ساعات پيك مصرف در بانك ياد شده را مورد اشاره قرار داد و خواستار ادامه آن تا پايان طرح پاسخگويي بار سال 1397 شد.

وي دربخشي از نامه ياد شده آورده است: با توجه به مذاكره حضوري و تفاهم نامه منعقد شده منطقه برق شميران با بانك صنعت و معدن ضمن تشكر از همكاري مجموعه در روشن نمودن ديزل ژنراتورها در ساعات پيك مصرف ، خواهشمند است تا پايان زمانبندي طرح همكاري لازم به عمل آيد.

افتتاح شرکت نوسان نگار غرب با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت نوسان نگار غرب با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، این شرکت مولد برق مقياس كوچك (CHP) با تسهیلات ارزی 900 هزار یورویی بانک یادشده به اجرا درآمده و برای 17 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

بنا به اين گزارش ، شرکت نوسان نگار غرب در استان فارس احداث و موجب اشتغال زایی در این منطقه از کشورمان شده است.

گفتني است طرح هاي زيربنايي زيادي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان فارس به اجرا در آمده است.


انتشار کتاب تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط با حمایت بانک صنعت و معدن

كتاب تامين مالي بنگاه هاي كوچك و متوسط با حمايت بانك صنعت و معدن چاپ و منتشر شد.

به گزارش روابط عمومي بانك صنعت و معدن ، اين كتاب كه به تبيين مباني نظري و به عنوان راهنماي كاربردي بنگاه هاي ياد شده به چاپ رسيده در هفت فصل ، شامل بنگاه هاي كوچك و متوسط ، تعاريف ،ظرفيت ها و سهم در اقتصاد ؛ تامين مالي بنگاه هاي كوچك و متوسط در ايران و جهان ؛ نهادها و ابزارهاي تامين مالي بنگاه هاي كوچك و متوسط ؛ مديريت محدوديت ها و ريسك هاي تامين مالي بنگاه هاي كوچك و متوسط ؛ فرايند درخواست ، تجزيه و تحليل و تصويب اعتبار بنگاه هاي كوچك و متوسط ؛ تامين مالي نوآورانه بنگاه هاي كوچك و متوسط و مديريت مشتريان در بانكداري بنگاه هاي كوچك و متوسط تدوين و تاليف شده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود