امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
05/8 1397


گروه بازارپول- غرفه جذاب تاپ در الکامپ ۹۷ با استقبال ویژه ای مواجه شد.
یاسر علیزاده مدیر روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) با اعلام این خبر گفت : این شرکت در  بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) برای اولین بار به معرفی خدمات اپلیکیشن پرداخت الکترونیک تاپ پرداخت.
وی افزود این شرکت با رونمایی از ۳ برنامه واقعیت مجازی و با استفاده از کانسپت ارامش و راحتی به معرفی نحوه خرید بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما در قالب های هیجان انگیزی  اقدام نمود که با استقبال بی نظیری از سوی مخاطبین روبرو گردید.
علیزاده گفت : اپلیکیشن تاپ از کمپین جدید خود با عنوان تاپ از شنبه رونمایی کرد در این جشنواره کاربران تاپ هر شنبه در یک قرعه کشی بزرگ شرکت داده خواهند شد و پس از انجام قرعه کشی بصورت زنده که از طریق صدا و سیمای ج . ا .ا و با نظارت ناظر سازمان صدا و سیما  برگزار میگردد هر شنبه به ۷ برنده جایزه به مبلغ ۱۰ میلیون تومان و به یک نفر برنده ۳۰ میلیون تومان جایزه خواهد داد.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود اظهار داشت : شرکت kala.ir از زیر مجموعه های این شرکت امکان خرید اینترنتی کالا را در اپلیکیشن تاپ فراهم آورده و کاربران با مراجعه به غرفه تاپ از بن تخفیف ویژه خرید از این سایت بهره مند خواهند شد .
وی در پایان از حمایت اپیکیشن تاپ از جشن حافظ اشاره کرد و در این خصوص گفت : برای نخستین بار هنردوستان عزیز کشورمان می توانند چهره محبوب خود را از طریق اپلیکیشن تاپ انتخاب نمایند و گزینه انتخاب رای هم اکنون در اپلیکیشن فعال شده است .
نمایشگاه الکامپ  از ۶ الی ۹ مرداد در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می گردد .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود