امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
05/6 1397

گروه بازارپول - شرکت کاشی روماک نایین با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان اصفهان به بهره برداري می رسد.

به گزارش رازپول به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، شركت ياد شده از طرح هاي توسعه اي بانك صنعت و معدن است كه با تسهیلات ارزی 14 ميليون و 300 هزار یورویی و تسهیلات ریالی 4 میلیارد تومانی این بانک تامين مالي شده است.

شرکت کاشی روماک نایین سالانه 5.8 میلیون متر مربع کاشی توليد مي كند و با بهره برداري از آن براي 102 نفر شغل مستقيم ايجاد می شود.

بر اساس این گزارش طرح مذکور تاکنون 68 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پس از اتمام وارد چرخه تولید کشور می شود.

گفتني است طرح هاي زيادي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در نقاط مختلف كشور به اجرا در آمده و موجب ايجاد اشتغال شده است.


طرح کاشی سیمین یزد با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری خواهد رسید

طرح کاشی سیمین یزد با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان یزد به بهره برداری می رسد و موجب اشتغال زايي در اين منطقه از كشورمان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، با بهره برداری از طرح یاد شده که با 11 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 6 میلیارد تومان تسهیلات ریالی این بانک تامین مالی شده ، برای 80 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

طرح کاشی سیمین یزد با ظرفیت تولید سالانه 4 میلیون متر مربع کاشی و با 99 درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی اجرایی خود را طی می کند و پس از اتمام وارد چرخه تولید کشور می شود.

گفتني است در سال های اخیر طرح های صنعتی بزرگ، کوچک و متوسط زیادی با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور به بهره برداری رسیده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود