امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
04/20 1397

گروه بازار پول - «بله» با قابلیت های متداول یک پیام رسان، امکان بهره مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول و... را نیز فراهم کرده تا علاوه بر کاربران عادی، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی هم بتوانند ضمن مدیریت کانال و گروه های معرف خدمات و محصولات خود، به راحتی از خدمات مالی در بستر یک پیام رسان هم استفاده کنند.

 

به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام رسان «بله» اکنون بیش از یک میلیون و 900 هزار عضو دارد و در فصل بهار امسال تعداد کاربران فعال ماهانه آن به بیش از یک میلیون و 100 هزار کاربر رسیده است.

«بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را داراست.

این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 16 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

در بهار امسال بیش از سه میلیون تراکنش کارت به کارت و بیش از پنج میلیون و 600 هزار تراکنش مالی موفق در پیام رسان «بله» به ثبت رسید. همچنین طی این مدت، بیش از یک هزار و 300 میلیارد تومان انتقال پول از طریق این پیام رسان انجام شده است.

«بله» به جهت قابلیت های متمایز خود نسبت به دیگر پیام رسان ها، بستر مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات و رونق کسب و کارهای اینترنتی نیز محسوب می شود به طوری که در سه ماه نخست امسال بیش از 111 هزار کانال و بیش از 87 هزار گروه در «بله» فعال بوده که 21 میلیارد تومان نیز انتقال پول به صورت روزانه در این پیام رسان صورت گرفته است. همچنین در مدت مذکور، بیش از 50 هزار تراکنش موفق کارت به کارت روزانه به ثبت رسید.

ارسال درخواست پول همزمان با استفاده از فضای این پیام رسان، قابلیت متمایز دیگری است که می تواند برای صاحبان کسب و کارها بسیار پرکاربرد باشد.

آمارها نشان می دهد در بهار امسال 62 هزار درخواست پول در این پیام رسان ارسال شده است.

با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیام رسان به‌صورت متوسط ۹۹.۸ درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.

«بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است بدین ترتیب کاربران فضای مجازی می توانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیام رسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به صورت همزمان و ایمن انجام دهند.

نسخه رومیزی (دسکتاپ) این پیام رسان نیز به تازگی برای سیستم‌ عامل‌های ویندوز و لینوکس ارایه شد تا کاربران با استفاده از نسخه رومیزی «بله» نیز بتوانند به همه امکانات نسخه های مبتنی بر تلفن همراه و وب دسترسی داشته باشند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود