امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
04/9 1397

گروه بازار پول - فریدون حسن وند رئیس کمیسیون انرژی مجلس از بانك صنعت و معدن به خاطر اقدامات شایسته در تامین مالی طرح های فولادی، پتروشیمی و نیروگاهی در استان خوزستان قدرداني كرد و گفت: تامین مالی پروژه های صنعتی از سوی این بانک ، نماد یک بانک تخصصی و توسعه ای موفق است.


وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن با بیان این مطلب افزود: این بانک نقش محوری را در توسعه صنعتی استان خوزستان دارد و به عنوان یک بانك توسعه اي – تخصصي تغییر و تحول بزرگی در پیشرفت و رونق تولید و صنعت کشور به وجود آورده است و با هدف توسعه صنعت و فعالیت های صنعتی و معدنی اقدامات ارزشمندی را برای اشتغالزایی و تامین مالی صنایع بزرگ و کوچک و متوسط در کشور انجام داده است.


رئيس كميسيون انرژي مجلس در خصوص حضور موفق بانک صنعت و معدن در عرصه های بین المللی نیز عنوان داشت: این بانک به عنوان یك بانك پیشرو هم در داخل كشور و هم در ارتباط با موسسات مالی بین المللی اقدامات شایسته ای را به انجام رسانده و توانسته در عرصه توسعه روابط اقتصادی كشورمان با نظام بین المللی فعال و كارگشا باشد.

نماینده مردم اندیمشک اطلاع رسانی افتتاح پروژه های صنعتی در نقاط مختلف کشور را موجب امید دانست و افزود: افتتاح طرح های صنعتی در کشور با تسهیلات بانک صنعت و معدن و اطلاع رسانی آن با توجه به مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغال در کشور سبب خوشحالی و خوشنودی نمایندگان مجلس شده است.

وی با اشاره به تامین مالی سه آب شیرین کن در بندرعباس توسط بانک صنعت و معدن خاطرنشان کرد: اگر دیدگاه کارشناسانه مدیریت این بانک در راه اندازی آب شیرین کن در مناطق جنوب کشور مورد توجه قرار گیرد قطعا مشکلات آب جنوب کشور و فلات مرکزی حل خواهد شد.

نماینده مردم اندیمشک به پتروشیمی مسجدسلیمان، فولاد روهینا، نیروگاه بهبهان، نیروگاه اندیمشک در استان خوزستان که با تسهیلات بانک تامین مالی شده اند، اشاره کرد و گفت: با توجه به اشتغال بالای این صنایع، نقش بانک صنعت و معدن در ایجاد اشتغال و رونق تولید بسیار حائز اهمیت است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در پایان نیز از برگزاری نشست با وزیر نیرو در خصوص راه اندازی آب شیرین کن در جنوب کشور خبر داد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود