امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
03/20 1397

گروه بازار پول - بانک سپه به عنوان سهامدار بیش از ۷۰ درصدی سرمایه گذاری امید، خواهان دریافت ۴۵۳ میلیارد تومان خسارت از این هلدینگ چند رشته ایی حاضر در بورس شد.

به گزارش رازپول به نقل از  بورس پرس، در جریان معاملات امروز بورس، نماد سرمایه گذاری امید بعد از توقف 60 دقیقه ای ، از ساعت 10 امروز باز شد که با کاهش قیمت همراه بود.

این توقف و بازگشایی ناشی از طرح ادعای بانک سپه به عنوان سهامدار بیش از 70 درصدی "وامید" مبنی بر خسارت تاخیر تادیه نسبت به سود معوق سهام سال های 92 تا 95 است که بار مالی 453 میلیارد تومانی را ایجاد کرده و بعد از طرح دعوی در 6 خرداد ، دیروز به هیات داوری ارسال شده است.

در این رابطه یک مقام مسئول در سرمایه گذاری امید به بورس پرس گفت: چنین موضوعی تاکنون عرف نبوده و به نظر می رسد به نتیجه هم نرسد.

شرکت  3 هزار میلیارد تومانی سرمایه گذاری امید درباره ادعای بانک سپه توضیح داده نظر به اینکه سود سهام سنوات 92 لغایت 95 بانک سپه از شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید به رغم مکاتبات و درخواست های به عمل آمده تا کنون پرداخت نشده ، لذا خسارت تاخیر تادیه به مبلغ 4.530 میلیارد ریال و کلیه هزینه های داوری و ... مورد استدعاست.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود