امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
03/12 1397

گروه بازار پول - مدت‌هاست که بابک زنجانی مدعی است که می تواند اموالی را که در خارج از کشور داشته به کشور منتقل کند و بر همین اساس  قبلا تیمی تشکیل شد و به آنجا رفتند و به نتیجه نرسیدند. البته دوباره قرار است این تیم به برخی از کشورهای همسایه و غیر همسایه بروند و ان‌شاءالله منجر به نتیجه شود.



حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در بازدید از ایسنا در پاسخ به این پرسش که با توجه به قطعی شدن احکام متهمان پرونده موسوم به فساد نفتی و نیز بازگشت اموال به بیت المال که موضوع مهم و مورد تاکید مسوولان در پرونده بابک زنجانی بوده است، حکم بابک زنجانی چه زمانی اجرا می‌شود؟گفت: بازگشت اموال به بیت المال در این پرونده در حال انجام است و هنوز موفق به بازگشت کامل اموال نشده‌ایم. آنچه که  شناسایی شده تکافوی طلب وزارت نفت را نمی‌دهد و تمام تلاش وزارت اطلاعات و قوه قضاییه و دادسرا این است که اموال شناسایی شود؛ البته حرف و حدیث های زیادی مطرح شده که به نتیجه صدرصدی نرسیده‌اند.


مدت‌هاست که بابک زنجانی مدعی است که می تواند اموالی را که در خارج از کشور داشته به کشور منتقل کند و بر همین اساس  قبلا تیمی تشکیل شد و به آنجا رفتند و به نتیجه نرسیدند. البته دوباره قرار است این تیم به برخی از کشورهای همسایه و غیر همسایه بروند و ان‌شاءالله منجر به نتیجه شود.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل رد شدن اعاده دادرسی بابک زنجانی چه بود؟ گفت: حکم ‌پرونده قطعی شد و وی به آن اعتراض کرد و رد شد زیرا استدلالی که بتواند دادگاه حکم را نقض کند وجود نداشت.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا پرونده مهدی جهانگیری برادر معاون اول رییس جمهوری به دادگاه ارسال شده یا خیر؟ فقط به این پاسخ اکتفا کرد: خیر.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود