امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
03/5 1397

گروه بازار پول - با اعطای 20 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 21 میلیارد تومان تسهیلات ریالی ، شرکت صنایع غذایی نوآفرین تولیدكننده مواد اولیه صنایع غذایی کشور توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، اين واحد صنعتي كه از توليد كنندگان مدرن و پیشگامان صنعت غذایی کشور است در استان البرز با هدف تولید سالیانه 60 هزار تن نشاسته و گلوکز و فرآورده های جانبی با تسهيلات اين بانك در حال تکمیل می باشد.

با راه اندازی این طرح برای 68 نفر اشتغال مستقیم ایجاد مي شود.

معرفی بانک صنعت و معدن به عنوان اولین بانک حمایت کننده از صنایع استان قم در قالب طرح رونق تولید

در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که با حضور استاندار در شهرک شکوهیه برگزار شد از بانک صنعت و معدن به عنوان اولين بانك حامي صنايع كوچك و متوسط استان قم و پرداخت كننده تسهيلات بيش از نيمي از پرونده هاي معرفي شده براي دريافت وام رونق توليد این استان، تجليل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، براساس گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان قم تاکنون در نتيجه پرداخت 58 ميليارد تومان تسهيلات به 30 واحد صنعتي در قالب طرح رونق توليد ، اشتغال بيش از 1500 نفر تثبيت شده و براي 95 نفر شغل جديد ايجاد شده است.

گفتني است صنايع كوچك و متوسط استان قم مبلغ 170 ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود