امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
03/2 1397




گروه بازار پول - در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که با حضور استاندار در شهرک شکوهیه برگزار شد از بانک صنعت و معدن به عنوان اولين بانك حامي صنايع كوچك و متوسط استان قم و پرداخت كننده تسهيلات بيش از نيمي از پرونده هاي معرفي شده براي دريافت وام رونق توليد این استان، تجليل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، براساس گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان قم تاکنون در نتيجه پرداخت 58 ميليارد تومان تسهيلات به 30 واحد صنعتي در قالب طرح رونق توليد ، اشتغال بيش از 1500 نفر تثبيت شده و براي 95 نفر شغل جديد ايجاد شده است.

گفتني است صنايع كوچك و متوسط استان قم مبلغ 170 ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.

تامین مالی صنایع غذایی نوآفرین توسط بانک صنعت و معدن

با اعطای 20 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 21 میلیارد تومان تسهیلات ریالی ، شرکت صنایع غذایی نوآفرین تولیدكننده مواد اولیه صنایع غذایی کشور توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی می شود.

اين واحد صنعتي كه از توليد كنندگان مدرن و پیشگامان صنعت غذایی کشور است در استان البرز با هدف تولید سالیانه 60 هزار تن نشاسته و گلوکز و فرآورده های جانبی با تسهيلات اين بانك در حال تکمیل می باشد.

با راه اندازی این طرح برای 68 نفر اشتغال مستقیم ایجاد مي شود.

تامین مالی 130 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن برای تولید مواد اولیه بخش فولاد در بندرعباس

طرح فولاد مادکوش با تسهیلات ارزی 130 میلیون یورویی بانك صنعت و معدن از محل منابع صندوق توسعه ملی در شهرستان بندرعباس در حال اجرا است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، با بهره برداری از طرح ياد شده كه مراحل پایانی نصب ماشین آلات و تجهیزات را سپری میکند امکان تولید سالیانه دو و نیم میلیون تن مواد اولیه زنجیره تولید فولاد (گندله) و اشتغال مستقیم 360 نفر فراهم می شود.

گفتني است براي 25 طرح فولادي كه توسط بانك صنعت و معدن تامين مالي شده جمعا 3 ميليارد و 200 ميليون يورو اختصاص يافته است و با بهره برداري كامل از آنها براي 9900 نفر شغل ايجاد مي شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود