امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
02/26 1397


گروه بازار پول - مدیر عامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه همسو با اهداف کلان اقتصادی کشور، در مسیر حمایت از کالای ایرانی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، سهمانی در بازدید از شعب بانک در استان اصفهان با تشریح اهداف بانک رفاه در سالجاری و با اشاره به نقش نظام بانکی در تحقق شعار سال ، اظهار داشت: امروزه انتظار از شبکه بانکی بسیار زیاد است و علی رغم مشکلاتی که وجود دارد دولت به اهمیت شبکه بانکی پی برده است و هم اکنون بانک ها در تمامی جلسات حوزه های مختلف اقتصادی و ارزی حضور دارند.


وی بر ضرورت ارائه خدمات با کیفیت تاکید کرد و یادآور شد: بانک رفاه آمادگی دارد برای بهره گیری از تمام ظرفیت خود و با اتخاذ رویکردهای مسئولیت پذیری ، انعطاف و حرکت در چارچوب قوانین و مقررات ، بهترین و رقابتی ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.


سهمانی گفت: استان اصفهان بعد از استان تهران صنعتی ترین استان کشور است پس باید در حوزه های صنعت و تجارت نیروی محرک استان های دیگر به منظور حمایت از کالای ایرانی باشد.

مدیر عامل بانک رفاه در ادامه بازدید خود از استان اصفهان از کارخانه گروه صنعتی انتخاب که یکی از مشتریان اختصاصی بانک رفاه است بازدید و با مدیران ارشد آن گفتگو کرد. در این بازدید بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی تاکید شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود