امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
02/17 1397

گروه بازار پول - رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات گسترده بانک شهر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت،گفت: بانک شهر با 3 حضور پیاپی در نمایشگاه کتاب تهران  توانسته در جلب اعتماد اهالی کتاب و کتابخوانی موفق عمل کند.

به گزارش رازپول به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود:بانک شهر با هدف کمک به شهروندان و حمایت از توسعه و آبادانی شهرهای مختلف کشور در حال فعالیت است که در همین راستا توانسته تاثیر بسزایی در تسهیل زندگی شهری و حل مشکلات و معضلات شهری داشته باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی چند سال گذشته،سرمایه‌های شهروندان در بانک شهر در پروژه‌های عمرانی و فرهنگی  سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: این اقدام پیامدهای مثبتی برای ارتقای فرهنگ کشور و  آبادانی کلان شهرها و حتی شهرهای کوچک داشته است.


رضایی با تاکید بر اقدامات تاثیرگذار بانک شهر در حوزه فرهنگ کشور،ادامه داد: این بانک با حمایت از اهالی کتاب و کتابخوانی و به خصوص نقش آفرینی در نمایشگاه های کتاب استانی توانسته اقدامات جدید و قابل توجهی در این حوزه انجام دهد که این موضوع بانک شهر را از سایر بانکها متمایز کرده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های اخیر بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک،گفت:یکی از دلایل مهم استقبال جوانان از این بانک ؛ توجه به  نوآوری در حوزه بانکداری است و ارایه برترین  و به روزترین خدمات بانکی از سوی بانک شهر در نمایشگاه های کتاب همواره مورد استقبال اهالی فرهنگ بوده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود