امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
02/16 1397


گروه بازار پول - مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) ضمن دیدار با مدیرعامل این رسانه، در جمع خبرنگاران آن حاضر شد و به سوالاتشان پاسخ گفت.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار با سید ضیاء هاشمی مدیرعامل ایرنا با بیان این که قدمت هر دو نهاد تقریبا به یک اندازه است، گفت: هر دو مجموعه در خدمت دولت هستند و با قوت، اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران را پیش می برند.


وی با بیان این که رویکرد ایرنا در دوره جدید بسیار قابل توجه است، افزود: ایرنا مورد وثوق دولت و مردم است و اعتماد مخاطبان را به خوبی جلب کرده است.

حسین زاده با بیان این که رسانه، نقطه اتصال سازمان و مخاطبان است، ادامه داد: سال گذشته انقلابی در روابط عمومی بانک ملی ایران به منظور توسعه حضور بانک در رسانه ها ایجاد شد که تجربه بسیار موفقی هم بود.


مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه این دیدار به تشریح خدمات این بانک پرداخت و خاطرنشان کرد: در دوره ای که پیام رسان های بومی خدمات تقریبا یکسانی ارائه می دهند، پیام رسان «بله» که با حمایت بانک ملی ایران توسعه پیدا کرده، خدمات بانکی منحصر به فردی برای مخاطبان تدارک دیده است.

وی افزود: «بانک آفیسر» خدمت منحصر به فرد دیگری از بانک ملی ایران است که بر بستر پیام رسان «بله» ارائه می شود و خوشبختانه مورد توجه مشتریان بانک هم قرار گرفته است.

حسین زاده با بیان این که «اعتماد مردم» کلیدواژه رشد و توسعه خدمات بانک ملی ایران است، تاکید کرد: اطمینان به بانک ملی ایران محدود به داخل کشور نیست، بلکه هم اکنون بسیاری از کشورهای خارجی به بانک ملی ایران پیشنهاد حضور و یا توسعه خدمات رسانی را داده اند.


در ادامه این دیدار، سید ضیاء هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سابقه خوب بانک ملی ایران در اذهان مردم کشور، گفت: اقدامات بانک ملی ایران در همه زمینه ها، به ویژه اقدام اخیر در معرفی پیام رسان «بله» به عنوان یک محصول بومی که خدمات تازه دارد، بسیار قابل تقدیر است.

وی با بیان این که امروز، فضای مجازی همه عرصه ها را در نوردیده و بسیار خوب است که بانک ملی ایران خدمات بانکی را بر این بستر پیاده سازی کرده است، ادامه داد: حوزه های اجتماعی و امنیتی نیز از حوزه اقتصاد اثر می پذیرند، بنابراین ارائه خدمات بانکی بومی بر بستر فضای مجازی بسیار مطلوب است.

هاشمی همچنین با بیان این که ایرنا تلاش کرده راوی صادق، موثق و مورد اعتماد باشد، تاکید کرد: از همه ظرفیت های این رسانه برای معرفی خدمات بانک ملی ایران به جامعه مخاطبان استفاده خواهد شد.


تضمین مدیرعامل بانک ملی ایران برای بازگرداندن ارز سپرده گذاران

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه این دیدار در جمع خبرنگاران ایرنا حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ گفت.

حسین زاده در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سپرده های ارزی گفت: این بانک تضمین می کند به حساب های ارزی با همان پایه پولی که افتتاح حساب شده است، سود بپردازد و موجودی نهایی را به همان ارز تحویل مشتری دهد.


حسین زاده ادامه داد: همه بانک های دولتی به ویژه بانک ملی ایران برای افتتاح سپرده های ارزی آماده اند و مردم می توانند با گشایش این حساب ها هم دارایی خود را در جای امن نگهداری کنند و هم ماهانه از سود ارزی آن بهره مند شوند.


وی اعلام کرد برای افتتاح حساب های ارزی به حداقل معادل یک هزار دلار نیاز است.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از آمادگی این بانک برای خرید ارز حاصل از صادرات خبر داد و گفت: صادرکنندگان می توانند هر ارزی را که در ایران یا خارج از کشور دارند، به نرخ روز به بانک ملی بفروشند.

حسین زاده افزود: واحدهای ارزی بانک ملی برای گشایش اعتبار اسنادی (ال.سی) بویژه برای واردات کالاهای اساسی به نرخ مصوب 3800 تومان آماده اند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود