امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
02/14 1397


گروه بازار پول - مدیرعامل بانک صادرات ایران به دنبال حضور نوروزی در جمع کارکنان استانهای کرمانشاه، زنجان و آذربایجان شرقی، در تازه ترین سفر استانی خود در بهار سال ٩٧ در جمع همکاران و مشتریان خونگرم خوزستانی حاضر شد تا برنامه های عملیاتی مورد نظر خود را در گستره شعب این بانک در جای جای کشور عزیزمان ایران دنبال کند.


به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر حجت اله صیدی روز پنج شنبه ١٣ اردیبهشت در سفر به استان خوزستان طی بازدیدی از شعب بندر ماهشهر و شادگان، خدمت رسانی به مردم این استان را فرصتی مغتنم  برای کارکنان بانک صادرات ایران برشمرد و تحقق شعار همیشگی «حق با مشتری است» در بانک را در گرو خدمات با کیفیت و نوآوری در پاسخگویی به نیازهای مشتریان خرد و کلان بانک دانست.


صیدی در این سفر که به همراهی معاون بازاریابی و شعب بانک به خوزستان سفر کرده بود، موضوعات مختلفی را در استفاده از ظرفیت های بزرگ اقتصادی این استان مورد توجه قرار داد و با اشاره به وجود ١٢٦ شعبه بانک صادرات ایران در سطح اين استان پهناور گفت: با اين گستردگی و پراکندگی شبكه شعب می توان ظرفیت های استان خوزستان در جذب منابع و ارائه انواع خدمات بانکی را بسیار بالاتر پیش بینی کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران ارتقای سطح نفوذ بانک در استان را نیز مورد توجه قرار داد و تقویت آن را مستلزم  اهمیت بیشتر به حوزه نیروی انسانی به خصوص آموزش، فعالانه تر دانست .


دکتر صیدی در بازدید از شعب و ضمن تکریم مشتریان، از نزدیک با آنها به گفت و گو پرداخت و با بیان اینکه بانک صادرات ایران، بانک مردم است، سهولت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک را مورد تاکید قرار داد و بهبود کیفیت ارائه این خدمات را یکی از رموز تکریم مشتریان دانست.


مدیرعامل بانك همچنین ضمن ابراز خرسندي از استقبال عمومي براي سپرده گذاری و استفاده از خدمات بانک صادرات ايران تاکید کرد و افزود: مشتریان انتظار دارند هر روز خدمات نوین و با کیفیت بالاتری از این بانک دریافت کنند، چرا که این اعتماد ثمره سالها تلاش دلسوزانه و بی دریغ تمامی همکاران بوده و با همت و جدیت، ماندگار شده است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران که در این سفر میهمان مردم خوزستان بود، رسیدگی به امور کارکنان بانک و مسائل آنها را نیز به عنوان یکی از اولویت های کاری خود مد نظر قرار داد و دستورات لازم برای حل آنها را صادر کرد.


دکتر صیدی گفت: بانكداران و همكاران صف به مثابه تلاشگران خط مقدم در شعب بانك هستند که توجه بيشتر به بهبود وضعيت معیشتی، تقويت سطح تعلق شغلی و انگیزه بالای این همکاران، مورد تاکید مدیران بانک است.


وی افزود: این قبیل مسائل بدون تردید بر كيفيت فعاليت آنها اثر می گذارد و يكي از عوامل تعيين كننده در تقویت برند بانک است.

دکتر صیدی تصریح کرد: باید در صیانت و ارتقای برند معتبر بانک صادرات ایران کوشید. چه بسا ارزش این برند از ١٧٠٠ هزار میلیارد ریال دارایی آن بالاتر است.

دراین بازدیدها که یک شعبه در شهر شادگان و ٢ شعبه در شهر ماهشهر را شامل می شد، برای تقویت ساختارهای بانک در خدمت رسانی به ظرفیت های بزرگ اقتصادی این مناطق دستوراتی به مسوولان شعب داده شد و در عین حال پیگیری مطالبات نیز مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود