امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
02/1 1397

گروه بازار پول - فعالان برتر سامانه مديريت دانش بانك صنعت و معدن به تفکیک برترین دانش ثبت شده از لحاظ میزان بکارگیری آن توسط سایرین، فعالترین دانشکار از لحاظ میزان مشارکت در ثبت و بکارگیری دانش و نیز میزان فعالیت در انجمن های خبرگی و همچنین فعالترین مدیریت های بانک به لحاظ عملکرد پرسنل آن مدیریتها در سامانه در سال 96 معرفي شدند.

به گزارش رازپول به نقل از  پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، با استقرار سامانه مدیریت دانش در بانک صنعت و معدن و جاری شدن نسخه جدید دستورالعمل مدیریت دانش در بانک، در نیمه دوم سال 1396 حدود نیمی از همکاران محترم در این سامانه عضو شده اند.

در این بازه زمانی تعدادی زیادی از همکاران عضو سامانه موفق شدند با ثبت و به اشتراک گذاری دانش و تجربیات خود در حوزه های مختلف مرتبط با فرآیندهای اجرائی بانک و همچنین با بکارگیری دانش ثبت شده توسط دیگر همکاران، در رشد و شکوفایی این نظام و افزايش بهره وری به کمک دانش و تجربیات جمعی در بانک مؤثر واقع شوند.

مطابق ضوابط ناظر بر پایش نظام مدیریت دانش بانک، فعالان برتر این سامانه به تفکیک برترین دانش ثبت شده از لحاظ میزان بکارگیری آن توسط سایرین، فعالترین دانشکار از لحاظ میزان مشارکت در ثبت و بکارگیری دانش و نیز میزان فعالیت در انجمن های خبرگی و همچنین فعالترین مدیریت های بانک به لحاظ عملکرد پرسنل آن مدیریتها در سامانه در سال 96 معرفي شدند.

بر اساس اين گزارش ، رتبه برترین فعال سامانه مدیریت دانش در زمينه دانش برتر از نظر تعداد کاربردهای ثبت شده در سامانه توسط همکاران را عليرضا سعيدي معاون سامانه هاي فرايندي اداره توسعه فاوا و سامانه هاي فرايندي كسب كرده است.

در زمينه دانشکاران برتر در سال 1396 بر اساس میزان فعالیت مفید در سامانه مدیریت دانش و امتیاز دانشی محاسبه شده توسط سامانه مدیریت دانش ، علي كچويي كارشناس مالي شعبه شكوهيه قم ، رسول اسمعيليان صدرآباد كارشناس مالي شعبه شهرك صنعتي خضر آباد يزد و عليرضا سعيدي معاون سامانه هاي فرايندي اداره توسعه فاوا و سامانه هاي فرايندي توانستند رتبه هاي برتر را كسب كنند.

واحدهای دانشی برتر بانك صنعت و معدن در سال 1396 بر اساس گزارش و میزان فعالیت پرسنل مدیریت ها در سامانه مدیریت دانش را نيز مديريت امور شعب (سرپرستي هاي استاني و شعب)، مديريت آموزش و پژوهش و مديريت اعتبارات تشكيل داده اند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود