امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
01/26 1397


گروه بازار پول - عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: مسافران خارج از کشور می توانند از طریق باجه های این بانک در شش فرودگاه بین المللی کشور ارز مسافرتی خود را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، غلامرضا پناهی با بیان این که در اجرای سیاست بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، همه شعب ارزی این بانک در سراسر کشور برای فروش ارز به مسافران خارجی آماده اند، اظهار کرد: مقتاضیان ارز مسافرتی با ارائه مدارک مورد نیاز در واحدهای بانک ملی ایران نسبت به واریز ریال اقدام و در قبال آن رسید دریافت می کنند.

وی افزود: باجه های بانک ملی ایران در گیت های خروجی فرودگاه های بین المللی امام خمینی (ره)، اصفهان، شیراز، تبریز، ارومیه و اهواز با دریافت رسید نسبت به پرداخت ارز خریداری شده به مسافران اقدام می کنند.

پناهی ادامه داد: با توجه به گستردگی شعب بانک ملی ایران، امکان ارائه سرویس مناسب برای مسافران محترم فراهم است، لذا مسافران می توانند بدون نگرانی و با آرامش خاطر حداکثر چهار روز کاری قبل از سفر به شعب بانک مراجعه و نسبت به خرید ارز مقرر اقدام کنند.

پناهی با بیان این که شعب ارزی بانک ملی ایران آماده افتتاح حساب ارزی سرمایه گذاری در مقاطع یک ماهه تا یک ساله با نرخ سود مناسب ارزی هستند، گفت: پرداخت سود به سپرده های ارزی به صورت ارز خواهد بود و بانک ها مکلف به بازپرداخت ارز دریافتی هستند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود