امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
01/22 1397


گروه بازار پول - مجتبی خلفی به عنوان معاون رسانه ای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد منصوب شد.

به گزارش رازپول به نقل از شادا ، سید مالک حسینی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه معاون رسانه ای این مرکز با اشاره به اهمیت بهره گیری از ابزار رسانه در اشکال متنوع آن اطلاع رسانی دقیق، صادقانه و سریع در راستای جلب مشارکت مردمی را پیش نیاز تداوم رشد و کمک به حفظ آرامش در حوزه اقتصادی کشور بر شمرد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی جامع و به موقع در خصوص اقدامات و برنامه های وزارت اقتصاد می تواند به افزایش امید در جامعه و تقویت اعتماد عمومی به دولت کمک شایانی کند تاکید کرد: برای افزایش اثر بخشی در فرآیند اطلاع رسانی دستاوردهای وزارتخانه لازم است همه برنامه های این مرکز در چهارچوب سند راهبردی جامع وزارت اقتصاد و در قالب ۳۳ پروژه تعریف شده این سند طراحی و اجرا شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در ادامه با اشاره به سوابق روشن و توانمندی های حرفه ای مجتبی خلفی، معاون جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، چشم انداز آتی این معاونت را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

در ادامه این مراسم، خلفی نیز طی سخنانی با تشکر از حسن اعتماد ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، به تشریح برنامه های خود برای پیشبرد اهداف این مرکز در خصوص انعکاس اخبار و اطلاعات با تاکید بر سه عنصر انضباط، سرعت و دقت پرداخت.

این گزارش حاکی است، حسینی در این مراسم همچنین از خدمات، تلاش و زحمات سید رازق بهیار مقدم در دوران تصدی سمت معاونت رسانه ای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی تقدیر و برای وی در مسولیت جدیدش به عنوان معاون اداره کل امور وزارتی این وزارتخانه آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است، مجتبی خلفی پیش از این مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بود

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود