امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
12/13 1396

گروه بازار پول- تعیین تکلیف سپرده های سپرده گذاران تعاونی«ولی عصر میمنت آباد رباط کریم» و تعاونی منحله «بدرتوس» از فردا ۱۴ اسفندماه آغاز می شود.

به
گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، معاون نظارت این بانک با اعلام این خبر گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه سال جاری به استناد مصوبه کمیته منتخب سران محترم سه قوه و با اتکاء به دارایی هایی شناسایی شده تعاونی «ولی عصر رباط کریم» و تعاونی منحله «بدرتوس» سپرده سپرده گذاران این تعاونی ها را با عاملیت بانک کشاورزی و موسسه اعتباری کاسپین تعیین تکلیف خواهد کرد.

فرشاد حیدری با بیان اینکه سپرده گذاران دو تعاونی یاد شده می توانند بر اساس برنامه مندرج در وب سایت بانک کشاورزی و موسسه اعتباری کاسپین با در دست داشتن مدارک شناسایی و اسناد مثبته به شعب منتخب بانک کشاورزی و موسسه اعتباری کاسپین مراجعه نمایند افزود: سپرده گذاران تعاونی منحله بدر توس و تعاونی ولی عصر رباط کریم می توانند سپرده خود را دریافت و یا نزد بانک کشاورزی و موسسه اعتباری کاسپین سپرده گذاری کنند.
حیدری افزود: در این مرحله سپرده سپرده گذاران تا یک میلیارد ریال پرداخت خواهد شد و به سپرده گذاران دارای سپرده های بالاتر از یک میلیارد ریال نیز تا یک میلیارد ریال پرداخت می شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود